Една нова студија покажа дека американските возачи имаат помала веројатност да размислуваат за купување електрично возило во 2024 година отколку во 2023 година, и покрај тоа што изборот на електрични автомобили е поголем од кога било…
Познатиот Ј.D. Power анкетираше повеќе од 8.000 возачи во периодот од јануари до април за својот годишен извештај за EV Considerations и откри дека бројот на луѓе кои рекле дека е „многу веројатно“ да размислат за купување електрично возило е 24 отсто, што е помалку од 26 отсто минатата година.
Се намали и бројот на оние кои рекоа дека „генерално веројатно“ ќе го купат, од 61 на 58 проценти.
Генерацијата Y (оние родени меѓу раните 1980-ти и средината на 1990-тите) е возрасната група која има најголема веројатност да купи ново електрично возило со 32 отсто, но тој број се намали за 5 процентни поени, и тие и помладата генерација Z (средна од 1990-тите до почетокот на 2010-тите) признаваат дека се одложени поради високата цена на електричните автомобили во споредба со конвенционалните еквиваленти со моторите на внатрешно согорување.
За сите испитаници, најголемата грижа за електричните автомобили е лошата инфраструктура за полнење.
Иако сега има повеќе станици за полнење достапни во САД отколку пред една година, бројот на луѓе кои велат дека загриженоста за опциите за полнење ќе ги спречи да купат електрично возило се зголеми за 3 (три) проценти на вкупно 52 проценти.
Други причини кои ги одвраќаат клиентите од електричните возила се опсегот, времето на полнење и недостатокот на можност за полнење на електричен автомобил дома или на работа.
Аналитичарите Ј.D. Power тврдат дека високите каматни стапки, генерално ниските цени на горивото, „неразбирањето на достапните стимулации“ и помалиот раст на бројот на достапни нови модели во споредба со претходните години се бариери за усвојувањето на електрични возила.
Студијата исто така покажа дека бројот на возачи кои возат релативно долги растојанија секој ден (46-60 минути возење) и кои сакаат да купат електрично возило се намалил за неверојатни 13 процентни поени на само 24 проценти.
Исто така, покажа дека домаќинствата кои бараат дополнителен автомобил имаат многу поголема веројатност да размислуваат за електричен автомобил отколку оние кои бараат „прв автомобил во куќата“ (68 наспроти 47 проценти).