Подновена Тоyotа Yaris за 2024 година

Обновена Toyota Yaris со повеќе хибридно-електрични верзии во гамата, со подобрена безбедност и дигитални подобрувања..

Тојота подготви дополнителни подобрувања и надградби за дополнително да ја зајакне својата гама на хечбек модели Yaris Hybrid, со што ја зголеми привлечноста на пазарот на автомобилот што му донесе исклучителен успех на марката. Значајниот опсег на подобрувања поврзани со перформансите, безбедноста и стилот ќе гарантираат овој модел да ја задржи својата водечка позиција во својата класа во високо конкурентниот В сегмент во Европа.

Изграден во Европа за европски клиенти, новиот Yaris ќе ја зајакне долгогодишната репутација на моделот за иновативност и квалитетот на дизајнот и конструкцијата на малите автомобили.

Повеќе моќ и подобро возење

Најновите подобрувања на целосно хибридниот електричен погон на Yaris се клучни за дополнителната привлечност на моделот, но во исто време обезбедуваат посилни перформанси и попривлечно и забавно возачко искуство. Овие квалитети се сè поважни за потенцијалните купувачи од В-сегментот, особено за оние кои сакаат да го ограничат својот избор кога купуваат автомобил. Со новиот Yaris, клиентите сега можат да избираат помеѓу два хибридни погонски единици за да одговараат на нивните потреби, додека сè уште имаат корист од водечките еколошки перформанси на Yaris во класата.

Во моментот кога се појави, системот од 1,5 литри беше пофален и од медиумите и од возачите за неговата исклучителна економичност и емисиите на издувните гасови, како и за способноста да се вози автомобилот подолго и понатаму во целосно електричниот EV режим. Со инкорпорирање на погонот на најновата, петта генерација на водечката на пазарот хибридна електрична технологија на Toyota, системот сега нуди уште поголема моќност, повеќе вртежен момент и подобри возни карактеристики.

Новиот погон, со поголем и помоќен генератор на електричен мотор и софтверски и хардверски промени во Единицата за контрола на моќноста (PCU), ја зголеми вкупната моќност на погонската група за 12 проценти, од 116 КС (85 kW) на 130 КС ( 96 kW). Значително зголемување има и во вртежниот момент на електромоторот со ознаката MG2, чија максимална моќност на вртежниот момент е зголемена за 30 проценти во целиот опсег на вртежи – од 141 Nm на 185 Nm.

Сето ова резултира со значително посилно забрзување, не само за спринтот од 0-100 km/h, туку уште поважно, за ненадејните забрзувања неопходни при претекнување. Така, времето на забрзување од 0-100 km/h е скратено за половина секунда (на 9,2 секунди), а намалено е и времето на забрзување при брзини на патот – од 80 на 120 km/h (за 7,5 секунди). Овие придобивки се постигнуваат со само скромно зголемување на емисиите на CO2, така што Yaris сè уште го одржува статусот најдобар во својата класа со емисии од 96-116 g/km.

Се разбира, додавањето моќ е само дел од оваа приказна, бидејќи вистинската разлика се одразува во тоа како возачот ги доживува перформансите на автомобилот. Со зголемен вртежен момент испорачан при сите брзини на моторот, резултатот е посилно и подинамично чувство, со подобра реакција.

Хибридниот електричен погон е одлучувачки фактор за луѓето кои одлучуваат да купат Yaris. Со подобрени карактеристики на изведба и севкупен квалитет, привлечноста на автомобилот ќе биде уште поголема бидејќи возењето станува мазно и пргаво во урбани услови, а мирно и сигурно на отворен пат.

Со новата понуда на „двојна хибридна“ погонска група во новата гама на Yaris, клиентите можат да избираат помеѓу докажаниот хибриден погон на Yaris со најдобри еколошки перформанси во класата во верзијата „Hybrid 115“ или нов хибриден погон што обезбедува подобри перформанси додека задржувајќи ја својата водечка позиција во областа на заштитата на животната средина во сегментот со верзијата „Hybrid 130“ („130“ се однесува на моќноста зголемена на 130 КС/96 kW).

Двете верзии, Yaris Premiere Edition и GR SPORT, стандардно ќе бидат опремени со помоќниот погон „Hybrid 130“, додека на некои пазари во Европа оваа опција ќе се нуди во висококвалитетен пакет опрема.

Toyota T-mate го прави возењето побезбедно и полесно

Опремена со богата опрема за активна и пасивна безбедност и супериорна конструкција на возила, секоја генерација на Yaris е развиена за секогаш да биде нај безбедниот мал автомобил во светот. За дополнително подобрување на новиот Yaris, Toyota воведува помодерни и подобрени безбедносни карактеристики кои ќе ги зачуваат неспоредливите безбедносни карактеристики на овој модел.

Toyota T-Mate е колективно име за напредни функции кои го прават автомобилот побезбеден, полесен за возење и паркирање. Во новиот Yaris, овие функции се поефикасни од кога било, со дополнителни и подобрени решенија. Ова ја вклучува најновата генерација на системот Toyota Safety Sense, кој обезбедува одлична помош за возачот.

Со крајна цел да се спречат несреќи, Toyota Yaris нуди напредни технолошки карактеристики како стандардна опрема, карактеристики кои често се опционални додатоци или едноставно не се достапни во другите модели од B-сегментот.

Благодарение на новиот мултимедијален систем и модул за размена на податоци (DCM), Toyota обезбедува флексибилност и практичност на ажурирањата на софтверот доставени безжично преку Интернет.

Ова значи дека Toyota Safety Sense и мултимедијалните функции може беспрекорно да се надградат, бидејќи не е неопходно да се носи автомобилот во сервисен центар. Преземањето е можно и додека се вози автомобилот, така што сè е подготвено за инсталирање во време погодно за возачот.

АЖУРИРАЊЕ НА БЕЗЖИЧНИОТ СОФТВЕР (OTA)

Примената на нова камера и радар, кои можат да скенираат подалеку и пошироко од претходно, овозможува значително зголемување на опсегот на откривање на можни ризици од несреќи. На пример, системот за пред судир (Pre-Collision System -PCS) сега може да препознае потенцијален директен судир и повеќе предмети и возила на патеката на автомобилот, вклучувајќи пешаци, велосипедисти, а сега и мотоцикли.

Предупредување за судир

Функцијата Acceleration Suppression е нова функција во системот Safety Sense на Toyota. Тој е одговорен за забавување на секое ненадејно забрзување во ситуација кога го препознава ризикот од судир со возилото напред.

Proactive Driving Assist (PDA) е уште еден нов вид на помош, дизајниран да помогне да се избегнат чести и вообичаени опасности од сообраќајни несреќи при возење со мала брзина. Deceleration Assist обезбедува непречено забавување кога возачот го намалува гасот за да ја намали брзината кога се приближува кон побавно возило напред или кога влегува во кривина. Друг елемент е Steering Assist (SA), кој ги детектира кривините на патот напред и ја прилагодува силата на управувањето за да му помогне на возачот да направи едноставно и прецизно вртење.

ПОМОШ ВО ВОЗЕЊЕТО (УПРАВУВАЊЕТО)

Новиот систем за итно запирање на возењето (Emergency Driving Stop System – EDSS) може да му помогне на возачот во случај на ненадејни здравствени проблеми или ако тој не може да го вози возилото кога е активирана помошта за трага по лента (Lane Trace Assist -LTA). Ако системот открие дека возачот не дал никакви команди – управување, сопирање, забрзување – за одреден временски период, ќе се огласи звучно предупредување. Ако возачот и тогаш не реагира, автомобилот благо ќе застане, ќе ги вклучи трепкачките светла за опасност и ќе ги отклучи вратите.

Систем за итно запирање (EDSS)

Toyota T-Mate обезбедува заштита и кога автомобилот е во мирување. Со опционалниот Safe Exit Assist (SEA), визуелниот и аудио систем за предупредување помага да се спречи ненамерно отворање на вратата на патеката на друго возило и велосипедистите кои се приближуваат одзади. Исто така, системот за потсетување на задното седиште (RSRS) ќе го предупреди возачот со визуелни и акустични известувања доколку на задното седиште има дете или домашно милениче, со што ќе се спречи ризикот од инциденти со таканаречениот „жежок автомобил“.

Потсетник за лица или предмети на задните седишта (RSRS)

Покрај овие дополнителни функции, новиот Yaris добива и надградба на својот докажан пакет системи за безбедност на Toyota Safety Sense. Адаптивната контрола на патувањето (Adaptive Cruise Control -ACC) е ревидирана за да реагира побрзо и да работи со поприродно чувство. На пример, кога друго возило ќе се сврти на лентата во која се наоѓа Yaris, забавувањето е постепено. Во исто време, возачот може да избере и постави подолго растојание меѓу возилата за побезбедно растојание, а намалувањето на брзината на системот во кривините се активира порано, давајќи поцелосна контрола на брзината.

АДАПТИВЕНА ТЕМПОМАТ (ACC)

Додадени се нови системи во приспособливата контрола на патувањето за побезбедно претекнување: Поддршката за спречување на престигнување (Overtake Prevention Support -OPS) спречува ненамерно престигнување на погрешната страна на возилото, додека почетната контрола на забавувањето/активирањето на сигналот поврзан со трепкачот му помага на возачот безбедно да се приклучи на сообраќајот лента со соодветна брзина и на безбедно растојание од други возила.

Lane Departure Alert (LDA) сега препознава кога возачот ја напуштил лентата додека се обидува да избегне пречка (пешак или други учесници во сообраќајот) и привремено го суспендира предупредувањето за напуштање лента. Променета е и функцијата за одржување лента на системот Lane Trace Assist (LTA), така што автомобилот се чувствува уште поприродно. Помошта за читање и препознавање на сообраќајните знаци е подобрена, така што е потребен само еден допир за да се прилагоди ограничувачот на брзината за да одговара на брзината со информациите прикажани на сообраќајните знаци.

НОВО ДИГИТАЛНО ИСКУСТВО

Како една од целите, Toyota сакаше да го понуди најдобриот автомобил во својата класа, со целосно ново дигитално корисничко искуство што го носи Yaris. Ова вклучува прилагодлив екран со инструменти за возачот, како и побрз и помоќен мултимедијален систем со дополнителни опции. Екраните со дијагонала од седум или 12,3 инчи за инструмент таблата или девет или 10,5 инчи за мултимедијални содржини, во зависност од верзијата, се водечки во класата по големина.

Дигиталната табла со инструменти од 12,3 инчи прикажува бирачи, информации и графика со висока резолуција која обезбедува добра видливост во сите услови на осветлување. Нивниот изглед може да се прилагоди на расположението на возачот и типот на патување, со избирање на една од четирите опции: Smart, Casual, Sporty и Tough.

Опцијата за екран од седум инчи е стандардна во пакетот за украсување Mid+, додека опцијата од 12,3 инчи е достапна кај пакетите High, GR SPORT и Premiere Edition.

За прв пат, во Yaris е инсталиран мултимедијалниот систем Toyota Smart Connect, кој има поинтуитивен и почувствителен интерфејс, додека стандардно обезбедува интернет конекција. Овој систем е „секогаш поврзан“ и обезбедува бројни придобивки, од планирање на патувањето до најновите информации за условите на патиштата, сообраќајот и метежот.

Системот ја доби најквалитетната функција за следење на говорната команда, со систем за препознавање глас и гласовниот асистент „Hey Toyota“ кои реагираат на поприроден говор. На пример, едноставно кажете „ Hey Toyota, ладно ми е“ и системот автоматски ќе ја подигне температурата на клима уредот.

Леснотијата на поврзување е приоритет за клиентите, а новиот Yaris овозможува безжична интеграција на паметни телефони со помош на апликациите Apple CarPlay и Android Auto. И, како и со системот Toyota Safety Sense, надградбите и новите функции за мултимедијалниот систем може да се инсталираат безжично, без дополнителни патувања до сервисниот центар.

Лесен пристап со паметен дигитален клуч

Дигиталната трансформација на новиот Yaris вклучува паметен дигитален клуч достапен за прв пат. Поврзан со апликацијата MyT, клучот обезбедува пристап до возилото за најмногу пет корисници кои користат паметен телефон. Дизајниран е како практично решение, така што корисниците можат да го заклучат, отклучат или стартуваат своето возило без да мораат да го извадат телефонот од чантата или џебот.

Оваа нова функција дополнително ги проширува функциите на MyT, кои вклучуваат далечинско заклучување и отклучување, контрола на климатизацијата и активирање на трепкачките светла за опасност за лесно забележување на возилата на преполни паркинзи.

Дигиталниот клуч е компатибилен со уредите на Apple и Android, а периодот на поврзување од една година е вклучен во куповната цена на автомобилот, стандардно за пакетот Premiere Edition и како опција за верзиите на опрема GR SPORT и Mid.

Освежен изглед и верзија на Yaris Premiere Edition

При лансирањето, палетата на „фејслифтиран“ Yaris ќе вклучува специјално Премиерно издание, репрезентативна варијанта што прикажува цела палета на нови можности на автомобилот. Сето ова ќе биде придружено со нова, посебна боја Neptune Blue, а другата нијанса ќе биде контрастен црн покрив и столбови. Сината тема се повторува на навлаките на седиштата и украсните линии на инструментите и панелите на вратите, како и на ново дизајнираните 17-инчни црни алуминиумски тркала. Верзијата Premiere Edition ќе биде достапна и во два тона на бои со ознаки Platinum Pearl White или Silver Metallic.

Верзиите Yaris во пакетите Mid и Mid+ исто така имаат нов изглед на алуминиумски тркала со пет краци во сребрена боја или со сјајна завршница. Со нов дезен е освежен и средниот дел на седиштето. Новата опција во боја Juniper Blue ќе биде достапна за сите модели на Yaris.

Што се однесува до другите карактеристики, новиот Yaris ги задржува мускулестите, „напрегнато агилни“ линии што го разликуваат од другите модели од В-сегментот, оставајќи впечаток на компримирана енергија и динамика, секогаш подготвен за движење. Неговиот спортски карактер, сепак, е овозможен првенствено благодарение на платформата GA-B: вкупната висина и должина се хармонични, но немаше заштеда на меѓуоскиното растојание, ниту на опсегот на предните и задните тркала, што го дава автомобилот „спуштен“ изглед и овозможува многу простор во кабината. Кратките настрешници (преоусти) придонесуваат за агилниот карактер на Yaris во градското возење, бидејќи автомобилот има доволно тесен радиус на вртење од 5,2 m (со тркала од 16 инчи), што е идеално за градски улици и тесни места за паркирање.

Внатрешноста е во согласност со концептот „помалку е повеќе“. Тоа е прецизно дизајниран простор кој зрачи со чувство за квалитет и впечаток на просторност на кабината на автомобилот, во имитација на возила од класата над Yaris. Многуте детали вклучуваат меки подлоги на допир низ целата контролна табла, потоа меки филц во панелите на вратите, потоа тука е широката предна конзола, како и куќиштето со ниска прицврстување што ги врамува инструментите на возачот и на крајот, спортски управувач со мал дијаметар.

YARIS: ИСТОРИЈА НА ГОЛЕМИ ДОСТИГНУВАЊА

Yaris е еден од најуспешните модели во историјата на Toyota, чија продажба во светот во 2023 година го надмина вкупниот број од над 10 милиони продадени автомобили. Ова достигнување покажува како овој мал автомобил го исполнил своето првобитно ветување да го претстави концептот „големо-мал“ на пазарот за модели од B-сегментот, како компактен и практичен автомобил, но простран внатре.

Со првата генерација на хечбекот кој освои две титули „Автомобил на годината“, и во Европа и во Јапонија, Yaris постојано ја поставува летвичката за перформанси и технологија, дури и стана првиот автомобил во својата класа што ќе се нуди со хибриден електричен погон од своето трета генерација од лансирањето.

Постојаното подобрување и длабокото разбирање на менувањето на навиките и приоритетите на клиентите му овозможија на Yaris да остане на врвот. Неговата издржлива и силна привлечност и водечките квалитети во класата доведоа до тоа актуелниот модел од четвртата генерација да биде награден со уште една титула „Автомобил на годината 2021“ во Европа.

Еволуцијата на Yaris доведе до проширување на семејството – од основниот хечбек до денешниот модел Yaris Cross како компактен SUV, или GR Yaris со високи перформанси, автомобил кој беше развиен со директна примена на стекнатото знаење и искуство. во повеќекратните победи на Toyota GAZOO Racing тимот, освојувач на повеќе титули во Светскиот рели шампионат (WRC).

ПР соопштение – Тоyotа

Претходна
Следна




НАЈНОВИ