Покрај Dacia уште некои автомобилски марки нудат автомобил без централен екран

Преголемото потпирање на екраните стана безбедносно прашање, а се повеќе клиенти бараат опција да го немаат екранот пред себе на таблата…

Сè поголемите екрани го одвлекуваат вниманието, а всушност беше само прашање на време кога прстот ќе биде вперен во нив.

Значи, тоа е проблем што неодамна го истакна Euro NCAP. Од 2026 година, европската независна организација за безбедност ќе ги казнува производителите на автомобили со намалување на рејтингот на автомобилите на кои им недостигаат физички контроли за одредени функции.

Оваа одлука не поттикна да размислиме – има ли уште автомобили без централен екран?

Има неколку автомобили со екрани без допир, но сакаме да се фокусираме на внатрешноста на автомобилите што целосно го отстрануваат централниот екран од својата понуда, односно нудат таква опција.

На пример, Dacia ќе ви продаде теренец Sandero, Jogger или Duster без централен екран, под услов да се држите до најевтината верзија.

Sandero е модел кој денес е познат по својата цврста внатрешност, која секако добива поголема димензија со Media Nav инфозабавниот екран…

Додека Sandero и Jogger постојат веќе неколку години, најновиот Duster е целосно нов автомобил кој штотуку излегува во продажба.

Марката од Романија што инаку е под потполна контрола на групацијата Renault не е единствената компанија што го прави ова, бидејќи Fiat има подесување без екран за најевтината верзија на популарниот мал автомобил Panda.

Имено, во својата трета генерација од 2011 година, симпатичниот градски автомобил неодамна го продолжи својот животен циклус до 2026 година, а можеби опцијата без голем централен екран е еден од факторите за негово понатамошно егзистирање.

Другиот бренд на Stellantis неодамна го лансираше ë-C3 и се нуди без екран. Кој знае, можеби овие опции повторно ќе станат пожелни на се поголем број клиенти на пазарите ширум светот…





НАЈНОВИ