Porsche оваа година донесува одлука за нов супер автомобил

Шансите се прилично добри дека ќе добиеме нов врвен модел од „стајата“ во Цуфенхаузен…

Porsche ја прослави 75-годишнината во 2023 година со концептот Mission X, кој е еден вид прозорец кон иднината кога станува збор за новиот електричен супер автомобил.

Сепак, оттогаш не се објавени многу информации во врска со предметната студија.

Сепак, извршниот директор на компанијата одлучи да го промени тоа. Оливер Блум (O;iver Blume)  ја споменува одлуката за тоа дали автомобилот да се произведе или не подоцна оваа година.

Шансите се добри. Педесет и петгодишниот функционер изјави дека лансирањето на новиот предводник е голема мотивација за Porsche.

Доколку проектот биде одобрен, тоа ќе биде само четврти предводник на марката oд Цуфенхаузен во форма на супер автомобил, по моделите како 959, Carrera GT и 918 Spyder.

Porsche беше цврсто разбран за техничките спецификации на спектакуларниот концепт.

Она што го знаеме е дека Mission X е долг околу 4,5 метри, широк 2 метри и висок помалку од 1,2 метри, со растојание помеѓу оските од 2,73 метри. Се потпира на 20-инчни тркала напред и 21-инчни тркала на задниот дел, а има и батериски пакет поставен зад седиштата.

Кога концептот дебитираше, на членовите на Седмата сила им беше кажано дека односот сила-тежина е најмалку една коњска сила по килограм.

Porsche ги истакна и бројките поврзани со вертикалниот аеродинамички притисок, повисок од 911 GT2 RS (992), кој генерира 409 килограми така нарелен „downforce“ при брзина од 200 km/h или 860 килограми при 285 km/h. Батеријата на Mission X може да се полни приближно двојно побрзо од моделот Taycan Turbo S.

Сепак, тоа беше пред да се зголеми моќноста на електричниот седан од 270 на 320 kW (модел од 2025 година).

Батеријата на пуленот (ана дутот) Porsche може да се наполни од 10 до 80 отсто за 18 минути и тоа не е се, бидејќи прототипот Taycan S од 8 до 80 отсто се полни за само 16 минути.

Mission X со својата архитектура од 900 V може да се спротивстави на Rimac Nevera, кој може да поддржува полнење од 500 kW. Lotus Evija, од друга страна, може да користи полнач од 350 kW.

Речиси една година по нејзината премиера, моќноста на Mission X останува мистерија.

Повеќе извештаи тврдат дека тој има околу 1.500 коњски сили, додека други веруваат дека бројката е поблиску до 1.700 „коњи“, ако не и повеќе (според некои познавачи).

Не е познато ниту колку мотори има, иако веруваме дека е два, каде што се наоѓа по еден на секоја од оските, што значи дека играта е со погон на сите тркала.

За потсетување, Evija и Nevera имаат сетап со четири електромотори.

Сериската верзија на Mission X, која се очекува да следи, ќе биде најбрзиот сериски автомобил на Нирбургринг.

Времето кое му е потребно за отчукување (затварање) на целиот круг е 6 минути, 35,18 секунди, што го постигна Mercedes-AMG One.

„Зелениот пекол“ е патека која бара многу, особено за електрични автомобили, бидејќи е патека подолга од 20 километри.

Без разлика на цената, колекционерите сигурно ќе се собираат кај овој автомобил.

Доколку биде одобрено, производството најверојатно ќе биде ограничена серија, а првите испораки не треба да се очекуваат пред 2026 година.

Прерано е да се каже колку примероци ќе се склопат, но не е лошо да се потсетиме дека 918 Spyder беше ограничен на 918 примероци, додека Carrera GT беше произведена во вкупно 1.270 примероци.

Потсетуваме и дека Porsche 959 беше уште повеќе ексклузивен, бидејќи е произведен во само 292 примероци.





НАЈНОВИ