Renault ја намалува цената на електричните возила благодарение на употребата на репарирани делови

Renault е една од марките што вложува најмногу труд во сè што е поврзано со кружната економија на своите автомобили….

Најновиот план предлага користење на повторно произведени делови за да ги поевтини своите електрични автомобили за 30 проценти. Колку пати сте слушнале дека поправката на палењето, клештите на сопирачките или решетката за волан е многу поисплатлива опција од купувањето нови делови?

Исто така, во ерата на прескапата електроника за широка потрошувачка, многу популарни се „обновените“ мобилни телефони и лаптопи, односно фабрички обновени уреди повторно пуштени во продажба по поповолна цена. Па, сега на ред се автомобилите со поправени делови, кои ќе донесат заштеда и за производителите и за купувачите.

Во ерата на електрификација, во која се прават напори да се забрза транзицијата кон електрични возила и каде доминира кружната економија, потезите како оние што ги прави Renault стануваат сè поважни. Она што Renault како прв производител на автомобили во Европа сака да го постигне со својот план е на купувачите на електрични автомобили во блиска иднина, покрај нови, да им понуди и обновени делови по фабрички стандарди, кои ќе бидат поевтини до 30 отсто.

Три клучни и во исто време скапи компоненти на електричните возила ќе бидат во оптек за да се намалат трошоците. Поправениот електромотор, електрониката и батеријата првично ќе им бидат понудени на сопствениците на следните модели: ZOE, Twingo E-Tech, Kangoo E-Tech, Master E-Tech и Megane E-Tech како дел од постпродажните активности.

Но, францускиот производител не планира да застане тука. Имено, Renault има за цел да вгради третина од материјалите од кружната економија во своите нови автомобили до крајот на оваа деценија. Renault е еден од брендовите што вложува најмногу труд во сè што е поврзано со кружната економија.

Најновиот план, претставен на настанот ChangeNow во Париз, укажува дека Французите сакаат да го продолжат работниот век и на компонентите и на автомобилите со поправка на делови, но во исто време ги намалуваат трошоците за производство, односно цената на електричните автомобили. Овој план ќе се имплементира во погоните на Renault во Франција (Флинс), Турција (Бурса) и особено во Шпанија (Севилја), каде што ќе се вршат различни активности.

Според достапните информации, фабриката на Renault во Флин, Франција ќе има капацитет да произведе повеќе од 3.000 преработени делови. Но интересен е екосистемот во кој ќе се одвива овој процес.

Одделот „Re-trofit“ е дизајниран за ремонт на користени возила од која било марка, додека на сопствениците на Master III со SUS мотори ќе им биде понудено претворање во електричен погон. Одделот „Re-energy“ ќе се обиде да им даде втор животен век на батериите. „Re-Cycle“ повеќе ќе се фокусира на поправка и рециклирање на делови. И конечно, „Re – start“ ќе ги обучува вработените во Renault за кружна економија и одржлива мобилност со 160.000 часови обука во фабриката Флинс.

 





НАЈНОВИ