BYD негува свој пристап за да ги придобие европските клиенти

Одделите за маркетинг на автомобилските марки не се одговорни само за подготовка на лансирање на нови модели, туку и за анализа на ривалите и клиентите со цел да го понудат она што го бараат…

Голема грешка на некои производители е што веруваат дека детално знаат што бараат клиентите, ставајќи се во стилот „знаеме сè“.

BYD веќе најави дека нема да нуди само електрични автомобили, туку и plug-in хибриди. Ова е еден од првите чекори напред, но Sun Ji откри дека Европејците, особено семејствата, многу повеќе се грижат за волуменот на багажникот отколку што е повеќе или помалку удобно задното средно седиште. Друга работа што можеше да ја потврди е дека оние кои користат автомобил за да одат на работа возат повеќе на пат отколку во град, за разлика од оние во Кина, па намалувањето на потрошувачката на енергија е клучно.

На ова се надоврзува и фактот што Азијците почесто ги полнат автомобилите дома отколку на јавните пумпи, бидејќи не поминуваат толку време зад воланот како жителите на Стариот континент. И во оваа смисла, Ji знае дека напонот од 800 V е клучот за намалување на времето на полнење. Во голема мера, тоа зависи и од јавната администрација, но ако полначот поддржува ултра брзо полнење, системот се прилагодува на многу поголема брзина на полнење.

Врвен претставник на BYD потврди дека брендот заработува пари во Европа. Она што не е намерата на краток и среден рок е да се пушти во продажба електричен автомобил по цена од 20.000 евра, како што се обидуваат да направат европските марки. Брзањето не е добро, BYD го знае ова и претпочита да чека додека неговите модели не почнат да ја напуштаат новата фабрика во Унгарија и да достигнат годишен волумен од 150.000 единици. Тогаш ќе се оценува лансирањето на електрично возило по оваа цена.

Џи ја посочи и Tesla, бренд со кој не се споредуваат, а со кои се соочуваат со цените во Европа и Кина, без да загубат пари, што е вистинско достигнување. Се разбира, тој јасно стави до знаење дека клиентот на Теslа е многу различен од нивниот, „љубител е на технологијата“, но со голема разлика: Теslа многу брзо ја губи вредноста и целта на кинескиот бренд е да ја направи препродажбата вредност што е можно повисока.

 





НАЈНОВИ