Доаѓа автономно возење. По обемна пилот фаза со тестирање на патишта во Германија и САД, Volkswagen ADMT GmbH, дел од Volkswagen AG, објавува договор за соработка со технолошката компанија Mobileye Global Inc….
Mobileye ќе развива и снабдува софтвер, хардверски компоненти и дигитални мапи за модели со ID за автономно возење.
Главниот дел од договорот опфаќа набавка и употреба на системот за самоуправување (SDS) за специјална верзија на ID Buzz, која е во развој за автономно возење од 2021 година. Тој ги исполнува т.н. SAE) Дефиниција на ниво 4, во која автономно возило управува со автономно возење во дефинирана област како што е град.
Основата за ова се различни софтверски и хардверски компоненти, вклучувајќи два независни компјутери со високи перформанси, како и 13 камери, девет лидари и пет радарски единици, од кои секоја е способна да произведе средина од 360 степени. Постојаната онлајн врска им обезбедува на автономните возила податоци за другите учесници во сообраќајот, ситуацијата во сообраќајот, како и ажурирања на тридимензионалните мапи.
„За да се добијат автономни шатлови на патот во големи количини потребна е соработка со силни партнери“, вели Кристијан Сенгер (Christian Senger), член на управниот одбор на Volkswagen Commercial Vehicles, одговорен за автономно возење: „Ние го развиваме првото целосно автономно возило од големи размери., а Mobileye го носи својот дигитален двигател“.
Предноста на соработката е синергијата со системи за автоматско возење во групацијата Volkswagen; Во зависност од нивото на проширување, модулите може да се поделат на нивоа SAE од 2+ до 4. Целта на Volkswagen ADMT GmbH е да развие целосно електричен автономен ID. Buzz за употреба во мобилност и транспортни услуги од 2026 година.
Ова исто така вклучува и интелигентна контрола на возниот парк: компанијата MOIA од групацијата Volkswagen управува со најголемата европска приватна услуга за возење во Хамбург од 2019 година и досега превезла повеќе од десет милиони патници. MOIA го носи своето практично знаење во развојот: за разлика од индивидуалните (делумно) автономни автомобили, кои сопствениците на возила ги користат поединечно, услугите за мобилност се посветени на транспортирање на патници до нивните посакувани дестинации во дефинирана урбана област и безбедно заминување.
Друга употреба за самоуправувачки возила е, на пример, транспортот на пакети. Пазарот за логистика значително порасна во последните години поради зголемениот удел на е-трговијата. Капацитетот за испорака е веќе еден од најголемите предизвици со кои се соочува индустријата поради недостигот на возачи. Затоа, автономниот транспорт ќе биде можно решение за да се обезбеди долгорочна можност за испорака и учество во растот на пазарот. Volkswagen ADMT GmbH интензивно работи на автономен товарен транспорт за различни индустрии како уште еден важен столб покрај автономниот превоз на патници. Во иднина, автономните возила ќе можат самостојно да возат до одредени станици за товарење и истовар или до адреси на клиенти.
Автономните возила за мобилност и транспортни услуги долги години го решаваат недостигот на возачи. Робо-шатловите го промовираат квалитетот на животот и економскиот развој на градовите.