Seat и Cupra во 2023 година испорачаа 519.200 автомобили

Seat S.А. во 2023 година, го постигна својот втор по големина обем на продажба во историјата, охрабрен од успехот на брендовите Seat и Cupra…

Севкупно, компанијата испорача 519.200 автомобили (2022: 385.600), што е раст од 34,6% во однос на претходната година, што ја докажува силата на седиштето S.A во транзиција кон електрификација. Cupra ги ре – брендираше записите со 230.700 испорака, што е зголемување од 50,9% во однос на 2022 година (152.900).

Ублажувањето на недостатоците во синџирот на снабдување доведе до зголемување на производството и двоцифрен раст за брендот на седиштата испорачани со 288.400 возила (2022: 232.700; + 24,0%). Покрај тоа, испораките на Seat и Cupra достигнаа 47.200 во минатиот месец, означувајќи ги најдобрите резултати во декември во историјата на компанијата.

Германија продолжува да биде водечки пазар на седиштето S.А. Со испорачани 129.100 возила, што е зголемување од 22,6% во однос на 2022 година (105.300) и достигнување на рекорден удел на пазарот од 4,5%. Шпанија ја задржа својата позиција со вториот најголем пазар на компанијата од 79.200 продадени автомобили, 26,0% повеќе од претходната година (62.900), проследено со Велика Британија со 57.800 вредности, 58,1% повеќе од 2022 година (36.600). Продажбата во Франција достигна 33.100, што е за 53,9% повеќе (21.500), додека испораката во Италија се зголеми за 25,1% од 25.300 на 31.600, постигнувајќи најдобар удел на пазарот од 2,0%.

Покрај првите пет европски пазари, Seat SА надмина бариера од 20.000 автомобили во Мексико (21.200; + 77,9%), Турција (20.800; + 133,3%) и Австрија (20.200; + 24,5%), што го забележа најдобриот удел на испорака и пазарот (8,5%). Испораката достигна рекордно 14.300 (+ 82,0%) во Полска, додека компанијата исто така достигна највисоко ниво во Данска со продажба од 9.500 (+ 87,5%) и 5,4%удел на пазарот.

Cupra достигна нова пресвртница во 2023 година, со 528.000 испорачани фрлачи од фрлачот за 2018 година, Cupra Formentor останува најпродаваниот. Со 120.100 испорака низ целиот свет, продажбата на труд се зголеми за 23,0% во однос на 2022 година (97.600). Cupra-in друг најпопуларен модел, целосно електричен Cupra Born, беше доставен во 45.300 единици, со раст од 44,4% во однос на претходната година (31.400).

CUPRA ја зајакна својата позиција на еден од најбрзо растечките брендови на автомобили во Европа преку силен ефект врз клучните пазари. Германија останува најголемиот пазар на CUPRA (продадени 72.300 единици; 23,8% повеќе од 2022 година), проследено со Велика Британија (25.700; + 78,5%). Шпанија (19.600; + 43,0%), Италија (17.100; + 50,9%) и Франција (15.100; + 97,6%) исто така покажале силен раст, проследено со Полска (9.200; + 197,6%) и Австрија (7.600; + 40,7%) . CUPRA исто така го запишува растот на испораката во Турција (10,000; + 258,3%), Мексико (6.500; + 51,8%) и Австралија (3.800; + 238,1%).

2023 година беше година на значителен раст за брендот Seat. Seat Arona ја задржа својата позиција на најпродаваниот модел на марката со испорачани 89.000 единици (2022: 71,000; + 25,3%), проследено со Seat Ibiza (77.700; + 51,5% | 2022: 51.300) и Seat Ateca 66.800; + 38,5% | 2022: 48.200).

Seat ја зајакна својата релевантност во Шпанија, што е најголемиот пазар на брендови, со испорачани 59.700 возила, што е зголемување за 21,2% во однос на претходната година. Германија (56.800; + 21,2%), Велика Британија (32.100; + 44,8%) и Франција (18.100; + 30,0%) исто така покажаа голем раст, додека Мексико ги заокружи топ 5 пазари (14.600; + 92,6%).

Сè на сè, во 2023 година се забележува зголемување на глобалното производство на 534.225 автомобили седишта и CUPRA, што е зголемување од 27,1% во однос на претходната година (420.190). Производството во фабриката во Martorrel – вклучително и Audi A1 – се зголеми за 20,9% на 443.443 (2022: 366.764) главно благодарение на подобрувањето во синџирот на снабдување.

 





НАЈНОВИ