Škoda испорача 866.800 возила ширум светот во 2023 година

› Škoda ги зголеми испораките за 18,5% на годишно ниво

› Чешкиот производител на автомобили забележува раст на клучните пазари и покрај предизвикувачкото опкружување

› Целосно електричното семејство Enyaq постигнува значително зголемување на испораките на сите модели (+52,1%)

› Octavia останува најпродавана, а потоа следат SUV моделите Kamiq и Kodiaq

› Škoda Auto ја унапредува својата стратегија за интернационализација во текот на 2023 година, проширувајќи се на пазарите во Виетнам и Казахстан

– Во 2023 година, Škoda Auto постигна значително зголемување на испораките на возила, достигнувајќи вкупно 866.800 единици. Ова претставува значителен раст од 18,5% во однос на претходната година. Германија сè уште е најголемиот единствен пазар, со испорачани 157.800 возила (+17,6%). Дополнително, Škoda Auto постигна значаен резултат на домашниот чешки пазар, со 87.800 испораки (+23,4%). Најсилен раст е забележан во Германија, Велика Британија и Чешка. Целосно електричната серија Enyaq, која е меѓу најпродаваните електрични возила на многу европски пазари, постави нов рекорд од своето лансирање, со продадени 81.700 возила (+52,1%). Покрај тоа, со влегувањето на пазарите во Виетнам и Казахстан во втората половина на минатата 2023 година, Škoda Auto систематски ја подобрува својата стратегија за интернационализација. „Навистина сум им благодарен на нашите клиенти за нивната доверба. Напорната работа и посветеноста на луѓето кои ги дизајнираат, конструираат и продаваат нашите автомобили дадоа импресивни резултати во 2023 година, и покрај сите економски и пазарни предизвици.

Растечката побарувачка низ нашите линии на модели ја потврдува нашата стратегија да им понудиме на клиентите избор на внатрешно согорување, чисто електрични и хибридни погонски единици за време на транзицијата кон се пораспространета е-мобилност, со претстојното портфолио од шест нови целосно електрични модели кои започнуваат со водечкиот Elroq од крајот на оваа година. Нашиот деловен модел е робустен, иако остануваме будни за новите предизвици на непредвидливиот глобален пазар.

Остануваме фокусирани на она што го сакаат нашите клиенти и на континуиран раст на нашиот капацитет за брзо реагирање на промените на пазарот, вклучително и инвестирање во континуиран развој на нашите вработени со цел да се обезбеди иднината на компанијата Škoda Auto“, рече Клаус Зелмер (Klaus Zellmer), претседател. на Управниот одбор на Škoda Auto.

„Skoda Auto минатата година оствари значителен раст од 18,5% во испораките на клиентите, што значи 135.500 дополнителни автомобили во споредба со 2022 година. Европа, која останува еден од нашите клучни пазари, забележа раст од 27,4% во западните региони, обезбедувајќи ја нашата седма позиција меѓу водечките брендови. Германија го предводи патот со неверојатен пораст од 23.600 возила во однос на претходната година, а по нив следуваат Велика Британија и Чешка, кои исто така многу придонесоа за нашиот успех, со зголемување од 20.700, односно 16.600 автомобили. Enyaq беше повеќе од продадените електрични возила во Чешка и Словачка и беше меѓу најпродаваните електрични возила на другите големи европски пазари, вклучително и Германија во октомври и ноември. Надвор од Европа, постигнавме клучни резултати како што се надминување на продажбата од 100.000 возила во Индија во текот на две години и успешно освојување на виетнамскиот и казахстанскиот пазар“, рече Мартин Јан (Martin Jahn), член на менаџментот на Škoda Auto за продажба и маркетинг.

„Со повеќе од 866.800 возила испорачани ширум светот минатата година, нашето портфолио на модели продолжува да привлекува внимание, покажувајќи исклучителна вредност за парите дури и во предизвикувачки економски времиња. Наша обврска е во следните дванаесет месеци да одржиме стабилен курс. Со зголемување на нашата ефикасност и продуктивност, имаме за цел да ја зголемиме профитабилноста од продажбата на среден рок. Преку нашата програма Next Level Efficiency+, строга дисциплина на трошоците и интеграција на вештачка интелигенција и роботска автоматизација на процесите, ние активно го создаваме потребниот простор за маневрирање за идни инвестиции и понатамошна електрификација на нашето портфолио“, вели Холгер Питерс (Holger Peters), член на менаџментот на Škoda Auto за финансии, IТ и правни работи

Напредок кон електрична иднина

Испораките на целосно електричното семејство Škoda Enyaq се зголемија за повеќе од 50% во 2023 година, што ја истакнува ефикасноста на стратегијата за електрификација на Škoda. Минатата година, Škoda Enyaq беше најпродавано електрично возило на чешкиот пазар и во Словачка, а беше меѓу првите пет најпродавани во неколку европски земји, вклучувајќи ги Швајцарија, Германија, Финска, Норвешка и Холандија.

Škoda ја интензивира својата електрична трансформација со воведувањето на plug-in хибридни верзии на новата генерација на моделите Kodiaq и Superb, од кои секој нуди исклучиво електричен опсег од над 100 km.

Обележување значајни чекори во глобалната експанзија

Во септември, Škoda Auto стратешки влезе на виетнамскиот пазар за да го искористи потенцијалот на регионот АSЕАN, каде што се предвидува дека Виетнам ќе биде лидер од 2030 година со очекуван годишен обем на продажба од повеќе од 40.000 единици.

Покрај тоа, нуди значителни синергии со активностите на компанијата во Индија. Во неодамна отворениот логистички центар во Пуна, комплети за CKD (целосно расклопени) индијските модели Kushaq и Slavia ќе бидат подготвени за извоз во Виетнам за финална монтажа.

Во Индија, Škoda постигна значителна пресвртница со испорака на 100.000 возила на клиентите за две години. Покрај тоа, производителот на автомобили повторно го воспоставува своето присуство во Казахстан преку стратешко партнерство кое го поддржува локалното склопување (монтирање) на моделите Kodiaq, Kamiq, Karoq и Octavia.

PR Škoda





НАЈНОВИ