Според истражувањата, брендовите на луксузни автомобили најбрзо ја губат својата вредност

Откако нов автомобил ќе излезе од салонот, неговата малопродажна цена веднаш значително паѓа. ..

Иако вредноста на секое возило опаѓа со текот на времето, некои марки губат поголема вредност од другите. Со цел да утврдат кои марки на автомобили губат најмногу вредност, експертите од автомобилската индустрија на платформата CarVertical спроведоа студија во која анализираа повеќе од 72 милиони податоци релевантни за периодот од 2019 до 2022 година во Европа, САД и Австралија. . Еве ги клучните наоди од тоа истражување:

Возилата на Porsche губат најмалку вредност

Кога најниската пазарна вредност на автомобилот ќе се одземе од неговата почетна цена, резултатите покажуваат дека Porsche (-64,4%), Jeep (-84,4%) и MINI (-85,5%) се трите марки на автомобили кои губат најмалку вредност. Така, на пример, Porsche ќе изгуби само 64,4% за неколку години, додека Lexus ќе изгуби 89,9% од својата вредност.

„Иако Porsche произведува спортски автомобили, неговите модели се доволно практични за секојдневно возење. 911 е веројатно еден од најлегендарните автомобили во историјата на автомобилската индустрија и има многу фанови. Не е ни чудо што побарувачката за тој автомобил е поголема од понудата. Автомобилите на Porsche се сигурни, издржливи и имаат посебен изглед кој ги привлекува клиентите“, објаснува Матас Бузелис, експерт во платформата CarVertical.

Меѓу возилата кои задржуваат добар дел од нивната вредност се потрадиционалните марки како Hyundai и Toyota. Овие возила се попристапни и обично нудат помали трошоци за одржување, што ги прави попосакувани кај купувачите на половни автомобили.

Иако некои луксузни брендови како Jaguar, Land Rover и Lexus обично не губат многу во вредност, тоа не е секогаш случај.

Многу брендови на луксузни автомобили губат поголема вредност од попристапните брендови

Како што покажува табелата, марки на автомобили кои губат најмногу вредност со текот на годините се Chrysler, Audi и Seat. На пример, новиот Chrysler ќе изгуби 96,8% од својата вредност со текот на времето (во просек за 25 години), што ќе го направи најпадот на вредноста на брендот на пазарот. Всушност, околу половина од марките на дното на оваа табела за амортизација се луксузни автомобили. Иако потрошувачите ги сакаат Infiniti, BMW и Volvo, нивната вредност значително се намалува со текот на времето.

За споредба, автомобилите на Тоyotа најниската вредност ја достигнуваат на 19 години, а BМW на 21 година. Сепак, возилата на Toyota губат околу 88,7% од вредноста, а на BMW 93,8%. Кои фактори ги предизвикуваат овие разлики?

„BMW и другите брендови на луксузни автомобили имаат тенденција да имаат карактеристики и технологија што купувачите на половни автомобили не ги ценат. Ако можете да си дозволите ново BMW, Mercedes-Benz или Land Rover, веројатно сакате луксуз и што е можно повеќе иновации на возилото. Лицето кое бара користен автомобил дава приоритет на цената и трошоците за одржување пред какви било непотребни карактеристики. Затоа користена Тоyotа е попривлечна за многу купувачи од BMW“, вели М. Бузелис.

Сопствениците на Audi (-96,2%), Seat (-95,8%) и Skoda (-95%) исто така не треба да очекуваат добра цена кога ги продаваат своите стари возила.

Половните автомобили ја достигнуваат најниската вредност во различни периоди на старост

Според истражувањето на експертите на платформата CarVertical, просечната возраст на која возилата доживуваат најголема загуба на вредноста е 20-23 години. Сепак, различни марки на автомобили ја достигнуваат својата најниска вредност во различни периоди.

Порше и MINI имаат најниска цена кога ќе наполнат 15 години. После тоа, нивната вредност повторно почнува да расте. Добро сочуваните модели можат да бидат исплатлива инвестиција. Isuzu, Suzuki, Kia и Dacia се на спротивната страна од спектарот – тие ја достигнуваат својата најниска вредност само кога имаат 30 години.

Ако моделот се смета за редок, вредноста на автомобилот може значително да се зголеми со текот на времето. Во 90-тите, BMW произведе само 891 возило од моделот M5 E34 Touring. 20 од нив имаа посебно име – Електа – и беа произведени за италијанскиот пазар. Придвижувани од 3,8-литарски мотор од 335 КС, овие модели имаат и посебна боја и стил на ентериер. Да бараш користена Електа денес е како да бараш игла во стог сено. Автомобилските ентузијасти треба да бидат подготвени да потрошат најмалку 100.000 амерокански долари за Electa.

Додека просечниот автомобил најверојатно ќе заврши на депонија 20-30 години откако ќе ја напушти производната фабрика, Porsche или Jaguar со приложена сервисна книга и беспрекорна историја може да станат уште повредни со текот на времето.

Еден од начините да го проверите вашето возило пред да го продадете (освен на станицата за технички преглед), а со цел да ја зголемите вредноста пред да го продадете со обезбедување на комплетната историја на вашето возило на купувачот, е да ги посетите нашите партнери на овој линк , каде што можете да ја дознаете целосната историја на вашиот автомобил или можете да го внесете бројот на шасијата или регистарската табличка во апликацијата под овој текст.

Извештаите се наплаќаат, а цените зависат од количината, т.е. за бројот на автомобили што с како што се заинтересирани, додека примерот изгледа вака (PDF датотека). Покрај податоците за километражата, ќе добиете и податоци за историја на сервисирање, можно оштетување на автомобилот и фотографии од историјата.





НАЈНОВИ