Во Škoda, остануваат верни на бензински и дизел моторите се додека клиентите не одлучат поинаку

Škoda не се откажува од својата класична понуда: производството на мотори со внатрешно согорување продолжува додека пазарот не покаже различни желби…

Во опкружување каде чадорот на Volkswagen групацијата силно се приклонува кон електрификација, иако Škoda има и успешни електрични модели Enyaq, таа сè уште ја одржува својата насока водена од потребите на клиентите повеќе од трендовите на индустријата.

Според новинските агенции, додека европските регулативи сугерираат движење кон возила без емисија, реалноста покажува поинаква слика. Клаус Зелмер (Klaus Zellmer), предводникот на Škoda, цврсто стои зад одлуката да се продолжи со производството на традиционални мотори, засновани на вистински барања на клиентите, а не на регулаторни амбиции.

Европа можеби се движи кон постепено укинување на возилата со фосилни горива, но Škoda признава дека целосната транзиција не е толку едноставна. Иако некои производители, како што е Opel, поставија рокови за префрлување на електрични погони, Škoda задржува реален пристап, обезбедувајќи му го на пазарот тоа што го бара, пишува порталот Motor.es.

Новите генерации на модели како што се Škoda Superb и Škoda Kodiaq, и освежената Octavia го потврдуваат овој став, и понатаму нуди опции за мотори со внатрешно согорување со додавање на електрифицирани варијанти. Зелмер ја нагласува важноста на изборот за клиентите, од фосилни горива до електрични алтернативи, ставајќи ги потребите и желбите на клиентите на прво место.

Иако европските регулативи и амбициите за намалување на емисиите се задушувачки, Škoda сè уште истражува иновативни решенија, вклучително и дискутирање за синтетичките горива како потенцијален одговор на предизвиците за намалување на емисиите.

Со став кој одразува разбирање и приспособливост, Škoda продолжува да „плови“ низ нестабилното пазарно опкружување, нагласувајќи ја важноста на реалниот пристап во соочувањето со иднината на автомобилската индустрија.

Минатата недела, за време на прес-конференцијата по повод нејзината неодамнешна повторна кандидатура за претседател на Европската комисија, Урсула фон дер Лајен (Ursula von der Leyen) ги истакна плановите за преглед на законите поврзани со автомобилската индустрија објавени за 2026 година, што подразбира потенцијално напуштање на строг фокус на електричните возила и отворање на можноста за е-горива.

„Постои јасен предлог на е-горивата да им се даде посебно место во овој преоден период“, рече фон дер Лајен, нагласувајќи ја важноста на технолошкиот развој и адаптацијата на индустријата.

Во европската автомобилска индустрија, се чини, дуваат нови ветришта…





НАЈНОВИ