Водородниот прототип на Kawasaki се приближува кон својата конечна форма

Проектот за водороден мотоцикл на Kawasaki не е тајна веќе некое време, а самата компанија покажа некои прототипови на рендери минатата година. Конечно беше откриено вистинското, иако сепак како прототип…

Откриен претходно овој месец, новиот водороден мотоцикл на Kawasaki остава прилично впечаток.

Прво, како што сугерираат рендерите од 2022 година, мотоциклот – наречен Kawasaki Ninja H2 HySE – се базира на спортскиот tourer Kawasaki Ninja H2 SX. Но, алтернативното гориво резултира со нешто многу поголемо.

Не само што има гајби на секоја страна што држат водород, туку целата работа се чувствува масивна.

Од неговиот преден облекување до седиштето, има малку нешто за овој мотоцикл што го прави особено пргав.

Во име на вистината, всушност не е тоа поентата. Ова е повеќе техничка вежба за да се покаже дека проектот HySE (Hydrogen Small Mobility and Engine) има важност.

Како резултат на тоа, неговиот успех ќе се одреди само откако ќе влезе во производство и ќе стигне до јавноста.

Има уште малку време пред тоа, но изгледа дека мотоциклот е во форма за возење.

Бидејќи сме во толку рана фаза, немаме идеја за спецификациите на мотоциклот, неговите перформанси или – можеби најважно – неговата потрошувачка на гориво и опсегот.

Kawasaki Ninja H2 HySE е првиот водороден мотоцикл од еден од 4-те големи јапонски производители (Honda, Yamaha и Suzuki, како и Kawasaki), кои сите се соработници на проектот HySE. HySE ќе се упати на релито Дакар следниот месец со својот водороден баги модел произведен во Белгија.

Kawasaki и Yamahа, исто така, соработуваа со Тoyotа на нејзиниот проект за водород, особено Corollа на водород, која се натпреваруваше во трката на издржливост 24 часа Фуџи.

Претходна
Следна




НАЈНОВИ