Vrarva IO е третиот модел на јапонскиот тјунер; во овој случај се работи за модифициран Suzuki Hustler, автомобил kei кој е многу популарен меѓу тјунерите поради својот необичен дизајн и пропорции…
Возилото повеќе нема ознаки на Suzuki, а комплетот за каросерија што најмногу го привлекува вниманието е одговорен за Hustler да изгледа како урбано возило за специјалните сили, но без промена на неговите главни визуелни карактеристики.
Предниот дел добива Vrarva маска, редизајниран браник и модифицирана хауба, додека задниот дел добива сличен третман со пластични додатоци на задната врата и браникот.
Suzuki Hustler веќе доаѓа со многу необоени пластични елементи во стилот на кросовер од фабриката, а тука ги има уште повеќе.
Ова е поочигледно во профилот благодарение на палките на браникот и облогата на вратата.
Има и нови 15-инчни тркала со Toyo Open Country гуми (што нудат подобар контакт на лизгави површини), зголемен клиренс, како и рафиниран ентериер (јапонската компанија нуди опција за повторно тапацир на седиштата).
Vrarva IO е базиран на втората генерација на Suzuki Hustler Hybrid G 2WD и нема механички промени.
Доаѓа со стандарден со три цилиндри турбо мотор со работен волумен од 658 кубни сантиметри и моќ од 47kW/64КС, а благиот (mild) хибриден систем придонесува за уште 2кс.
Силата се испраќа до предните тркала преку CVT менувач, иако Hustler е достапен и во 4WD форма.
Vrarva IO чини 2.490.000 јени ( околу 15.730 евра) на пазарот во Јапонија.