Вредноста на компанијата Vespa се проценува на над една милијарда евра

Вредноста на Vespa беше проценета на повеќе од една милијарда евра по студија нарачана од матичната компанија Piaggio Group…

Всушност, проценката на вредноста на реномираниот бренд всушност надминува една милијарда, бидејќи официјалната бројка е 1,1 милион евра. Студијата која стигна до оваа бројка беше нарачана од Piaggio Group -матичната компанија на Vespa, а спроведена од агенцијата Interbrand.

Interbrand при одредувањето на финансиската вредност на брендот Vespa, користел докажани техники за вреднување на брендот, вклучувајќи финансиска анализа со примарни и квантитативни податоци собрани преку глобално истражување на пазарот спроведено на клучните пазари на Vespa  (Италија, Франција, Германија, Шпанија, САД, Виетнам, Тајланд, Индонезија, Кина и Индија).

Студијата покажа дека неодамнешното партнерство на Vespа со светските брендови како Disney Pixar на филмот „Luca“ и Dior, како и специјалното Mickey Maus издание на Primaverа, помогнаа да се зацврсти позицијата на Vespa како глобална икона.

„Извештајот потврдува дека Vespa глобално се перципира [како] повеќе од обичен скутер.

Манфреди Рика (Manfredi Rika), директор за глобална стратегија на Interbrand, рече: „Терминот „иконичен“ често се користи премногу, но навистина не постои друг начин да се дефинира овој бренд“.

„Vespa е бренд со наследство, но постојано се развива; таа е суштински италијанска, но сепак глобално сакана; таа е врвна марка, но сепак инклузивна. Нашата работа за вреднување не само што го открива успехот на овој посакуван и баран бренд – туку покажува и како Vespа може да означи слобода и живот во животот многу подалеку од границите на мобилноста и во нови арени. Калибарот и успехот на партнерствата на брендот зборуваат сами за себе“.

 





НАЈНОВИ