Првите модели базирани на архитектурата Neue Klasse ќе бидат SUV/crossover и седан во сегментот на автомобили со средна големина.
Кога BMW го лансираше i3 пред десет години, овој хечбек на батерии претставуваше голема пресвртница за баварската марка. Стануваше збор за нов концепт на погон, нови материјали, нов метод на производство и нов дизајн, базиран на одржливост.
BMW i3 се сметаше за нај напредниот автомобил на своето време. Никој од конкурентите не понуди ништо такво.
BMW се надева дека ова сценарио ќе се повтори со семејството на електрични автомобили Neue Klasse. Уште еднаш, Баварците ќе лансираат чисто електричен автомобил кој радикално ќе се разликува од остатокот од светот.
Neue Klasse го отелотворува преминот на минхенската компанија кон електрична и дигитално поврзана мобилност. Наменската електрична архитектура од 800 волти беше развиена токму за овие потреби.
Во срцето на системот е високонапонска батерија со модуларен дизајн. Наместо да лежи на основната плоча, батерискиот пакет е дел од структурата на телото, со што се намалува масата и се намалуваат трошоците за производство. Што се однесува до самите батерии, BMW ќе премине од призматични на цилиндрични ќелии.
Предностите се рефлектираат во подобро пакување, помала вкупна висина и поголема енергетска густина. Шестата генерација на BMW eDrive ќе го има своето деби во моделите Neue Klasse. Новиот систем е полесен, покомпактен и повеќе од 40 проценти поисплатлив во споредба со сегашната варијанта eDrive. Се предвидува дека потрошувачката на енергија ќе биде и до 25 проценти помала во однос на сегашното решение.
Neue Klasse ја претставува најголемата инвестиција на BMW во историјата. Електричната архитектура е дизајнирана да го покрие целото портфолио на баварскиот производител на автомобили. Технологијата Neue Klasse ќе ја формира основата на шест модели пред крајот на оваа деценија.
SUV iX3 (кодна ознака NA5) треба да пристигне кон крајот на 2025 година. Ќе се составува во новата фабрика на BMW во Унгарија. Проширената верзија на iX3 (NA6) ќе се произведува во Кина.
BMW ќе започне со производство на седанот со целосна големина од Series 3 (коденирана NA0) во својата фабрика во Минхен. Подоцна ќе биде лансиран во Мексико и Кина.
Седан во купе стил се очекува во 2026 година, додека караван варијанта ќе пристигне во 2027 година.
Шестиот модел е компактен SUV со кодно име NB5, кој се очекува да го замени iX1.
Со доаѓањето на Neue Klasse, BMW се очекува да воведе нова номенклатура за да се избегне збунетост на клиентите за време на транзицијата. Седанот од Series 3 со целосна големина ќе ја носи ознаката i320 или i330, во зависност од спецификациите, додека моделите од серијата 3 со мотори со внатрешно согорување ќе бидат означени чисто како 320 и 330 соодветно, така што „i“ во случај на бензински модели ќе бидат исфрлени, како и „d“ за дизел верзии.