Ford се фокусира на развој на хибридни возила

Ford најави одредени одложувања за електричните возила, вклучувајќи го и долгоочекуваниот SUV…

Автомобилот требаше да се појави следната година, но сега е одложен до 2027 година, а компанијата сугерираше дека ќе го искористи дополнителното време за „да ја искористи новата технологија за батерии“.

Ford вели дека ќе преземе чекори за да го ублажи влијанието на одложувањето на лансирањето врз канадската работна сила.

Линијата Ford Blue добива хибриди

Електричниот пикап од следната генерација, со кодно име „Т3“, исто така се одложува од крајот на 2025 година до 2026 година.

Се гради во фабрика за склопување електрични возила во Тенеси во комплексот BlueOval City на компанијата, иако Ford вели дека само сега инсталира опрема за печат што ќе произведува лим за камионот.

Покрај овие најави, компанијата откри и нов стимул за производство на хибридните возила.

Тие рекоа дека планираат да понудат хибридни погонски единици во целата линија на Ford Blue до 2030 година.

И покрај гореспоменатите одложувања и свртувањето кон хибридите, Форд вели дека останува посветен на електричните возила и продолжува да гради фабрики за батерии во Мичиген, Тенеси и Кентаки.

Сепак, не е тајна дека пазарот на ЕV не е толку робустен како што компаниите некогаш се надеваа дека ќе биде.

Можеби причина за тоа е високата почетна цена, неуредената инфраструктура за полнење или фактот што некои електрични возила не се квалификуваат за федерален даночен кредит.

Во секој случај, забавувањето е реално, иако можеби истото е и малку пренадуено.

Потсетуваме Ford доживеа пад од 11 отсто во продажбата на електрични возила во јануари, но компанијата вели дека отскокнала, при што продажбата е зголемена за 86 отсто за целиот прв квартал во споредба со минатата година.

Сепак, понудите на електрични возила на компанијата и донесе загуба од 4,7 милијарди долари во минатата 2023 година.

За таа цел, компанијата со син овал во логото минатата 2023 година објави дека ќе го одложи или откаже планираното трошење од 12 милијарди долари за електрични возила.

Не е јасно како тоа ќе влијае на плановите на Форд да го зголеми производството на 600.000 ЕV-a годишно.

 





НАЈНОВИ