Honda предвидува нова ера за автомобили со горивни ќелии на в0дород

Honda верува дека технологијата на водородни горивни ќелии има улога во иднината на патничките автомобили…

Honda, заедно со Toyota и Hyundai, беше долготраен изнајмување автомобили, започнувајќи јасно FCX на глобално ниво во 2008 година и втора генерација која владее 2017-2022. Таа неодамна ја лансираше верзијата на моделот CR-V со струја на горивните ќелии во САД и Јапонија, развиена во партнерство со General Motors. И сега, брендот сугерира дека FCE автомобилите можат да станат поддршка од нејзината глобална линија.

Инуе Кацуши (Inoue Katsushi), водечки напори за електрификација на Honda, му даде дополнително значење на водородот кај автомобилот.

Во својата изјава дадена на Aurocar реколна: „Она што го имам на ум е дека [батеријата] ера батериски возила е на прво место, а следната фаза се автомобили на горивни ќелии. „Ќелиите за гориво можеа да чекаат уште некое време“, рече тој, посочувајќи дека 2040 година е пореална одошто 2030 година.

Интересно е што компанијата соопшти дека 100% од продажбата на своите автомобили ќе биде електрична (BEV) или водородно гориво ќелии, но не кажа какви очекувања во однос на процентуалната поделба меѓу нив. Нема планови за лансирање на водородни верзии на кој било автомобил во новото семејство на електрични автомобили серија 0.

Инуе рече дека слабата продажба на оригиналниот модел на почетокот не е знак дека пазарот никогаш нема да биде погоден за таков автомобил. „Во тоа време, инфраструктурата беше доволно добра, тоа беше експериментален модел и цената беше превисока“, рече тој. „Значи, тоа не е наша единствена комерцијална основа – туку со комерцијални возила, семејството на FCEV Drive ќе се прошири, секако, но тоа сепак ќе потрае некое време“.

„Нашата следна генерација на горивни ќелии е доволно конкурентна“, рече тој, размислувајќи за системот во новиот CR-V.

Инуе рече дека поширокото воведување на FCE автомобили ќе биде можно кога има инфраструктура што ќе ја поддржи, заедно со синџирот на снабдување и со побарувачката на пазарот, поради што Honda се фокусира прво со водород во комерцијални возила и индустриски сектори.

Главниот извршен директор на Hondaа Тошихиро Бибе (Toshihiro Mibe) се согласи: „Сметаме дека технологијата на горивни ќелии може да се примени на потешки возила наместо само да патува“. Тој рече дека Honda ќе користи водород „за поголеми возила“, затоа што „повеќето од нив користат дизел. Може да се замени со горивни ќелии “.





НАЈНОВИ