Идните електрични Lamborghini нема да имитираат автомобили со класични мотори

Главниот технички директор на Lamborghini, Рувен Мор, верува дека управувањето е поважно од неверојатното забрзување….

Доаѓат електрични модели на Lamborghini и понапредни хибриди. Како што наведува Motor1, сè уште е неизвесно дали тоа ќе се случи порано или подоцна, но марката на суперавтомобили не планира едноставно да ги замени бензинските модели со електрични модели како ништо да не е сменето. Тоа е резултатот од неодамнешниот извештај на Top Gear во кој се појавува главниот технички директор на Lamborghini, Рувен Мор (Rouven Mohr).

Тој опширно зборува за иднината и вели дека компаниите како Lamborghini треба да бидат прогресивни во изнаоѓање нови начини да ги натераат луѓето да сакаат автомобили. Според него, лудото забрзување едноставно не е доволно.

„Карактерот се дефинира со други работи“, изјави тој за Top Gear. „Мислам дека имаме некои кул идеи. Во следните година-две ќе го изнесеме она што го мислиме. Далеку е од нула до 100 km/h забрзување. Тоа не е нешто што создава забава“.

Тоа е смела изјава имајќи предвид дека скоро сите гледаат на забрзувањето како клучна метрика на перформансите. И производителите на автомобили сакаат да се фалат со времето.

Мор замислува иднина каде што придобивките од електричната енергија ќе се користат на други начини за да се создаде возбуда. Тоа значи менаџмент. И ние веќе видовме дел од ова во акција кај други производители на автомобили. Mercedes-Benz и Rivian го привлекоа вниманието со вртење на тркалата на електричните возила во спротивни насоки за да го ротираат возилото на своето место.

Мор не нуди никакви детали за тоа што готви Lamborghini. Наместо тоа, тој сугерира дека технологијата Active Wheel Carrier на компанијата комбинирана со моментално управување со енергијата преку електрични мотори може да доведе до ново ниво на маневрирање.

Првиот електричен автомобил на Lamborghini нема да пристигне до 2028 година и нема да биде суперавтомобил. Наместо тоа, Ланзадор пристигнува како кренат 2+2 Grand Tourer со четири седишта.

Сепак, нешто како целосно електричен Huracan или Revuelt не е на дневен ред. Тоа е затоа што едноставно нема деловен случај, барем засега.

Извршниот директор на компанијата смета дека електричните суперавтомобили не се продаваат добро. Во изјава за Automotive New Europe, шефот на компанијата Стефан Винкелман (Stephan Wincelmann) неодамна изјави дека електричните суперавтомобили не се нешто што навистина се продавало досега. Тој продолжи да споменува дека овој сегмент можеби никогаш нема да биде прифатен: „Рано е и треба да видиме дали и кога тоа ќе се случи.

Значи, има смисла Lamborghini да продолжи да го користи V12 во Revuelto, додека наследникот на Huracan ќе има и V10 мотор во хибриден систем.





НАЈНОВИ