Шампионот во рели Оливер Солберг го тестира моделот Škoda Octavia RS…
* Шведскиот рели возач Оливер Солберг (Oliver Solberg) ја тестираше актуелната Škoda Octavia RS и ги сними своите возачки впечатоци во видео
* Новата Škoda Octavia RS нуди бензински мотор со моќност од 195 kW (265 КС) кој доаѓа од истото семејство како и моторот на натпреварувачкиот автомобил Škoda Fabia RS Rally2 на Солберг.
* Ново во најновата Škoda Octavia RS, електронски контролиран диференцијал ги комбинира спортскиот и агилноста во возењето со удобноста
– Мотоспортот е дел од ДНК на Skoda повеќе од 120 години. Ова наследство традиционално се рефлектира во палетата на Škoda RS. Новата Škoda Octavia RS не е исклучок, како што потврди Оливер Солберг. Млад рели возач од Шведска го тестираше спортскиот модел Octavia.
Оливер Солберг обично се натпреварува во Светскиот рели шампионат на FIA зад воланот на Škoda Fabia RS Rally2.
Неодамна, 22-годишниот Швеѓанец ја искористи можноста да го тестира вози новата генерација на моделот Škoda Octavia RS.
Тој беше воодушевен од тоа како инженерите на Škoda го комбинираа управувањето, практичноста и удобноста со спортскиот стил, моќта и забавата.
Еден од клучните фактори е новиот мотор кој испорачува 195 kW (265 КС), што претставува зголемување од 15 kW (20 КС) во споредба со претходниот модел.
„Моментално достапната моќност е одлична. Не треба да размислувате за менувачот; Сè што треба да направите е да допрете на педалата за гас со која било брзина и Octavia ќе скокне напред“.
Tурбо моторот со четири цилиндри на новата Škoda Octavia RS потекнува од истото семејство (EA 888) како и моторот на Solberg Škoda Fabia RS Rally2, кој го користи во конкуренција.
„Моторот на Škoda Octavia RS има брз одговор и веднаш реагира на командите за гас“, резимира тој.
Ново кај најновата Škoda Octavia RS, електронски контролираниот диференцијал се грижи за совршената распределба на вртежниот момент помеѓу погонетите предни тркала.
„Овој диференцијал многу помага во пренесувањето на силата на тркалата. Дури и кога излегувате од поостри агли во помала брзина, внатрешното тркало нема да се врти и нема да ја изгубите влечната сила“, опишува Солберг. „Предниот дел, исто така, се тркала многу природно во свиок под гас. Болидот е стабилен и лесно може да се предвиди“.
Новата Škoda Octavia RS исто така направи чекор кон поголемо спортско возачко искуство. Шасијата е спуштена 15 милиметри поблиску до патот, што значително го намалува центарот на гравитација на автомобилот. „Тоа е клучно за подобро управување и одговор на управувањето, бидејќи кога возите подинамично, потребен ви е автомобил кој оди точно каде што сакате да оди без непотребно потпирање“, нагласува Солберг.
„Новата Škoda Octavia RS има малку поизразена ДНК на мотор спортот.
Според Солберг, новата Škoda Octavia RS го задржала она што го краси моделот од првата генерација: удобност при возење на долги патувања. „Главната предност на моделот Octavia RS е комбинацијата на разумна брзина и удобност на патот. Автомобилот е цврст и прецизен, но поставките на амортизерите не се премногу тешки“, нагласува Солберг.
Редизајнираниот поостри преден дел на моделот Škoda Octavia RS со поспортски изглед и нова графика на стандардните LED Matrix фарови, исто така, го радува младиот рели возач од Шведска.
По тест возењето, Оливер Солберг со задоволство би ги задржал клучевите од моделот Škoda Octavia RS.
Насмеан искажа една желба: „Дали би можел да го имам овој автомобил за службено возило?