На лагери огромни залихи на непродадени автомобили, најголеми од почетокот на пандемијата

Автомобилските пазари се соочуваат со зголемени предизвици поради акумулацијата на нови залихи на возила…

Овој тренд доаѓа по период на послаби продажни резултати и стабилизирање на синџирите на снабдување, што сигнализира потенцијални промени во автомобилската индустрија.

Насобраниот залихи на возила станува грижа за дилерите, особено откако просечниот залихи во јануари достигна 80 дена, што е значително зголемување во однос на претходната година.

Stellantis се издвојува како производител со најголеми проблеми, со брендови како Chrysler и Dodge кои чуваат инвентар  (залиха) повеќе од 160 дена, што е двојно повеќе од просекот во индустријата, пренесуваат светските новински агенции.

Од друга страна, Ford и Chevrolet успеваат да одржат голема побарувачка за одредени модели, што покажува дека пазарот се уште нуди можност за прилагодување.

Зголемувањето на залихите доведе до пониски цени и поголеми попусти, со пад на цените за 1 процент неделно, а стимулации се речиси двојно поголеми од минатата година. Ова ја отвора вратата за купувачите кои сега можат да ги искористат поповолните услови за набавка на нови возила.

И покрај предизвиците, постои причина за оптимизам.

Зголемувањето на залихите значи и поголем избор за купувачите, а со падот на просечните цени, пазарот полека се прилагодува на новите услови.





НАЈНОВИ