Автомобилските пазари се соочуваат со зголемени предизвици поради акумулацијата на нови залихи на возила…
Овој тренд доаѓа по период на послаби продажни резултати и стабилизирање на синџирите на снабдување, што сигнализира потенцијални промени во автомобилската индустрија.
Насобраниот залихи на возила станува грижа за дилерите, особено откако просечниот залихи во јануари достигна 80 дена, што е значително зголемување во однос на претходната година.
Stellantis се издвојува како производител со најголеми проблеми, со брендови како Chrysler и Dodge кои чуваат инвентар (залиха) повеќе од 160 дена, што е двојно повеќе од просекот во индустријата, пренесуваат светските новински агенции.
Од друга страна, Ford и Chevrolet успеваат да одржат голема побарувачка за одредени модели, што покажува дека пазарот се уште нуди можност за прилагодување.
Зголемувањето на залихите доведе до пониски цени и поголеми попусти, со пад на цените за 1 процент неделно, а стимулации се речиси двојно поголеми од минатата година. Ова ја отвора вратата за купувачите кои сега можат да ги искористат поповолните услови за набавка на нови возила.
И покрај предизвиците, постои причина за оптимизам.
Зголемувањето на залихите значи и поголем избор за купувачите, а со падот на просечните цени, пазарот полека се прилагодува на новите услови.