Додека чекаме Audi официјално да го претстави надградениот RS3, германската компанија со еден пример (сеуште со камуфлажа) постави нов рекорд за компактни автомобили на Нирбургринг…
Лесно камуфлиран прототип на седан Audi RS3 го помина Нирбургринг (Nurburgring) за 7:33.123 минути, победувајќи го времето на BMW M2 Coupe и со тоа постави нов стандард за компактни модели на германската патека долга 20.832 километри.
На воланот беше Френк Стиплер (Frank Stippler), развојниот возач на Audi Sport, кој со време од 7:33.123 минути го подобри за повеќе од 5 секунди претходниот рекорд за компактниот сегмент, поставен во август 2023 година од BMW M2 Coupe (7: 38.706 минути).
Audi RS3 е опремен со 2,5-литарски TFSI со пет цилиндри турбо мотор со моќност од 400 КС и 500 Nm максимален вртежен момент.
Сепак, шефот на Audi Sport минатата година спомена дека моторот има потенцијал за поголема моќност, сугерирајќи дека во иднина би можела да се појави помоќна верзија.
Значително подобреното време на Нирбургринг сугерира дека инженерите на Audi Sport опширно ја дотерувале шасијата. Audi го нагласува „оптимизираното однесување во свиоци“, подобрувајќи ја агилноста на RS3.
Главните карактеристики вклучуваат целосно променлива дистрибуција на вртежниот момент на задните тркала, спортска суспензија RS со опционални адаптивни амортизери, 19-инчни керамички сопирачки и напреден алгоритам на Driving Dynamics Controller. Прототипот го постигна својот рекорден круг на гумите Pirelli P Zero Trofeo R.
Audi ја задржа малку редизајнираната надворешност на RS3 обвиткана во камуфлажа на тема Нирбургринг, но промените во споредба со претходниот модел (дебитирајќи во 2021 година) сè уште се видливи.
Значајните измени вклучуваат LED светла и редизајнирани браници. Предниот дел има ревидирани, поагресивни влезови, додека задниот дифузор е значително поголем од претходно.
Подигнатиот Audi RS3 треба да дебитира на 20 август 2024 година. Нарачките на европскиот пазар ќе се отворат во август, а првите испораки се очекуваат во октомври.