Наскоро електричниот Mercedes G-Class во продажни салони

Одамна е познато дека Mercedes-Benz работи на целосно електрична верзија на G-Class, модел кој извршниот директор Ола Калениус го опиша како неизбежен…

Електричната G-Class беше најавена во форма на концептот EQG уште во септември 2021 година на Саемот за автомобили во Минхен, додека серискиот модел конечно ќе го има своето деби кон крајот на овој месец на Саемот за автомобили во Пекинг.Порано познат како EQG, овој електричен 4×4 сè уште ќе се продава како G580 со технологија EQ подоцна оваа година, по неговото лансирање на 24 април во Пекинг.

Во секој случај, електричниот G ќе ја задржи препознатливата форма на класата G. Кутијата каросерија, класичните теренски пропорции, високото растојание и минималните настрешници ќе бидат пренесени, додека поаеродинамичниот преден дел со покриена маска ќе биде во првите редови на дизајнерските промени, заедно со дотерените светла и новиот дизајн на тркалата. .

За ентериерот, според најавите, предвидени се дигитални екрани и најновиот инфозабавен систем на Mercedes MBUX, како и најквалитетни материјали и богата опрема.

Капацитетот на батеријата ќе биде околу 100 kWh, а досегот ќе биде околу 320 до 355 km.

Мерцедес го вели и ова: Од почетокот беше одлучено електричната G -Class да биде барем добра како модел со мотор со внатрешно согорување, и на и на терен. Не сакавме да правиме компромиси за можностите“.

Врз основа на најновата итерација на G-Class, со кодно име W463, електричната G-Class ќе се произведува во Грац, Австрија.

Во центарот е нов електричен погон кој се состои од четири електрични мотори – по еден придвижуван на секое тркало. Mercedes-Benz не ги открива бројките за моќноста и вртежниот момент за својот најнов електричен модел.

Сепак, навестува дека ќе има различни верзии со различна излезна моќност, вклучително и топ модел AMG.

Новата G класа ќе нуди три off-road режими – Trail, Rock и Sand. Дополнителниот режим на индексирање му овозможува на возачот да постави однапред одредена брзина при возење надвор од патот.

„Тежината е предизвик – како и со секое електрично возило“, вели Mercedes. „Сè уште ја немаме конечната бројка, но таа е под 3.500 килограми.

Посебно внимание привлекува Mercedes G-TURN, претставен на почетокот на јануари на саемот CES во Лас Вегас, кој означува возбудлив чекор во автомобилската иновација. Оваа карактеристика, неверојатен спој на прецизно инженерство и технолошка моќ, ѝ овозможува на G-Class да врши центрифугирање од 360 степени на сопствената оска.

Како што е наведено, овој маневар не е само демонстрација на агилност, туку практично решение во тесни урбани простори.

G-TURN, контролиран од напредни сензори и вештачка интелигенција, ја одразува посветеноста на Mercedes на футуристички дизајн и функционалност. Неговата интеграција во еколошкиот модел ја нагласува визијата на брендот за високотехнолошка, одржлива иднина во дизајнот на автомобили. G-TURN е симбол за тоа како модерните возила ги надминуваат традиционалните граници, комбинирајќи елеганција, ефикасност и врвна технологија.

Конечно, на салонот во Пекинг ќе се појави и серискиот AMG GT 63 S E Performance, кој минатиот септември беше најавен како Mercedes-AMG GT Concept E Performance.

Хибридниот систем на овој модел ги комбинира квалитетите на моќниот 4,0-литарски V8 твин-турбо бензински мотор со квалитетите на електричен погонски агрегат на задната оска, комбиниран за да испорача повеќе од 800 КС.





НАЈНОВИ