Нови проблеми за електричните возила

Заштитните огради на патот се премногу слаби за електрични автомобили…

Застрашувачката снимка од електричниот пикап на Rivian, кој откако возачот „изгуби контрола над возилото“ лесно ги пробива бетонските огради, јасно укажува на нови безбедносни проблеми, пред се од американските автопати, а потоа и од европските.

Големите електрични пикап изведби се првите на удар кога станува збор за масата на возилата. За да имаат толку пристоен опсег, тие имаат вградени огромни батерии, а со тоа нивната маса драстично се зголемува. Тие во просек се 20 до 50% потешки од еквивалентни возила со фосилни горива, а во случајот со Rivian од видеото станува збор за дури 3,6 тони, пишува Associated Press.

Универзитетот во Небраска-Линколн неодамна го тестираше електричниот Rivian R1T со стандардна заштитна ограда со брзина од 96 km/h за да види дали заштитната ограда може да издржи таков удар. Судејќи по видеото во кое Rivian без проблем минува низ оградата и сепак ги поместува конкретните пречки, јасно е дека нешто ќе мора да се промени во иднина, пренесуваат информативните агенции.

Интересно е што беше тестиран и значително полесниот Tesla Model 3, кој исто така не беше запрен од оградата. Се работи за ограда со сертификат за околу 2300 кг. Се подразбира дека Rivian е значително потежок, исто како и новиот Cybertruck.

Истото важи и за некои plug-in хибриди, како што е BMW XM, како и помалите електрични модели како Mercedes EQE, кои не се тестирани. Не сакаме ни да замислиме што се случува кога GMC Hummer EV тежок над 4 тони ќе удри во ограда.

Нема сомнеж дека доаѓаат предизвикувачки времиња кога станува збор за безбедноста на патната инфраструктура, во кои ќе треба да се коригираат многу прописи.





НАЈНОВИ