Новиот BMW X3 -пред време

Од BMW наскоро и официјално ќе ја претстават новата, четврта генерација на моделот X3, но една слика се појави во јавноста уште пред неговата светска премиера…

Новиот X3 ја користи истата платформа CLAR како и досега, така што не е целосно нов автомобил, туку еволуција на неговиот претходник.

Сепак, како што вели водачот на проектот Мартин Делич: „Реконструиравме многу елементи, вклучително и шасијата, за да и дадеме уште поширок опсег на возни карактеристики и дополнителна удобност при возењето. Електричната архитектура е исто така нова, што ни овозможува да понудиме поефикасни опции за возење, како и понапредни системи за помош на возачот“.

Автомобилот сега има похрабар изглед, со поширока решетка, повисок преден дел, нагласени лакови на тркалата и покосена линија на покривот – но не како Neue Klasse X, што покажува дека X3 и iX3 ќе бидат значително различни.

Со должина од 4755 mm и ширина од 1920 mm, новиот X3 е 42 mm подолг и 23 mm поширок. Неговата висина е намалена од 1676 mm на 1660 mm.

И покрај издолжувањето, меѓуоскиното растојание останува на 2865 mm, но трагите на предните и задните тркала се малку пошироки (напред + 23 mm).

Тркалата ќе бидат од 18 до 21 инчи.

Во внатрешноста ќе има контролна табла со нов изглед со дисплеј кој вклучува дигитални инструменти и инфозабава.

Го користи најновиот оперативен систем на Баварците со ознака „OS9“, исто така, ќе добие редизајнирана централна конзола, како и волан претставен на најновата Series 5, со поедноставени контроли.

Багажникот е зголемен за 20 литри, до 570 литри или 1700 литри кога се преклопуваат задните седишта.

Треба да се каже и дека се најавени дури 40 системи за помош.

Британските медиуми наведуваат дека BMW на својот пазар ќе понуди неколку верзии на новиот X3, сите со блага (mild) хибридна технологија, co осум (8) степен автоматски менувач на брзини и погон на сите четири тркала како стандард: Станува збор за изцедби со четири цилиндри – бензинец xDrive20, со четири цилиндри дизел xDrive20d, како и plug – in хибридна верзија – xDrive30e и во врвот на понудата изведбата со шест цилиндри бензински мотр кај верзијата M50 xDrive.

PHEV има ажурирана верзија на погонската група на својот претходник, со понов 2,0-литарски турбо бензинец, ревидиран електричен мотор и батерија со поголем капацитет од пакетот од 18,9 kWh што се користи во денешниот X3 xDrive30e – со што се зголемува неговиот опсег за 60 km на електрична енергија сам вози.

Исто така, се очекува да понуди комбинирано зголемување на моќноста од 288 КС.

Поспортскиот M50 xDrive ќе усвои малку преработена верзија на 3.0-литарскиот „B58“ со шест цилиндри мотор со околу 396 КС, кој ќе испорачува забрзување од 0-100 km/h за околу 4,6 секунди.

Покрај тоа, во подготовка е и наследник на X3 M Competition, кој се очекува следната година.





НАЈНОВИ