Следната генерација на Dacia Sandero ќе има и чисто електрична опција

Актуелниот Sandero, најпродаваниот број 2 во Европа, сè уште нема електрифицирана верзија, sепак, тоа ќе се промени во 2027 или 2028 година…

Следната генерација на Dacia Sandero ќе има чисто електрична варијанта кога ќе пристигне за 3 или 4 години, вели шефот на романската марка Денис Ле Вот (Denis Le Vot). Sanderо е бестселер на Dacia. Со 235.839 продадени единици во 2023 година, тој беше втор најпродаван автомобил во Европа во целина, според податоците на Dataforce, веднаш зад Tesla Model Y. Сегашната генерација беше лансирана во 2020 година.

Бидејќи Dacia негува стратегија за користење малку постара технологија, во понудата нема електрифицирана опција. Сепак, работите ќе се сменат со следната генерација, рече Ле Вот.

„Следната генерација Sandero ќе има мотор со внатрешно согорување, но ќе има и електрична верзија“, додаде тој. „Ќе биде лансиран во 2027 или 2028 година и ќе трае до 2035 година.“ Како што е познато, таа година ЕУ ќе ја забрани продажбата на автомобили со конвенционален погон.

По Sander, Dacia ќе се соочи со прашања во врска со следната генерација на Duster, која ќе се појави на сцената до 2032 година. платформа B. истата што ја формира основата за Sandero.

„Новата генерација на Sander ќе биде голем автомобил“, рече Ле Вот, додавајќи дека хечбекот ќе има корист од заедничката работа на групата Renault на малите електрични автомобили, вклучувајќи го Renault 5 лансиран во Женева и идниот Renault 4 мал SUV.

Ле Вот изјави дека романскиот бренд допрва треба да одлучи дали ќе остане во сегментот B, по завршувањето на животниот циклус на електричниот пролет. Групацијата Renault развива нова генерација на Twingo, која треба да пристигне со чисто електричен погон и уште поважно, со цена под 20.000 евра. Ќе се произведува во Европа, а Dacia потенцијално би можела да профитира од тој проект.

„Всушност, не се работи за сегментот А или Б, туку за донесување електрична мобилност со прифатлива цена на пазарот“, вели Ле Вот.

Одделот Ampere на Renault, задолжен за чисто електрични автомобили, ја разви AmpR Small платформата за Renault 4 и 5. Новото Twingo ќе се базира на неговата изменета верзија.

Spring, кој е произведен во Кина и кој Le Vot го нарекува „блокбастер“ на Dacia, оваа година е рестилизиран, со ревидиран ентериер и кориснички интерфејс, поголеми тркала од 15 инчи и нова заштитна обвивка на каросеријата. Покрај тоа, малиот електричен автомобил на Dacia влегува на пазарот во Велика Британија. Овие промени треба да и помогнат на пролетта да ја надмине загубата на субвенции за електрични автомобили во Франција, нејзиниот најголем пазар, како и подобро да се натпреварува со својот конкурент од Citroen, па дури и со Renault 5, чија почетна верзија ќе чини околу 25.000 евра.

Цената на пролетта во Европа во просек ќе биде околу 20.000 евра, додава Ле Вот, а на одредени пазари уште помалку. „Ќе дојде конкуренција, тоа го очекувавме и тоа е нормално“, рече тој. „Она што можете да го видите е дека постои пазар за достапни електрични автомобили и ние го знаеме тоа подобро од кој било“.

Слично на пролетта, ревидираниот Duster исто така се соочува со нови ривали во сегментот на мали SUV/crossover, вклучувајќи го и кинескиот MG ZS, кој е достапен во Шпанија за помалку од 15.000 евра.

Цената на Duster ќе започнува од нешто помалку од 20.000 европски банкноти, но Le Vot вели дека тој сепак ќе биде способен SUV со достапен погон на сите тркала, со соодветни агли на напад и на заминување.

„Го користат сите шумски служби во Европа, како и бројни полициски сили. Тие купуваат нешто што е робусно и издржливо.“ Друга предност е што Duster ќе биде достапен со хибриден погон E-Tech со 140 КС.

На овој модел во 2025 година ќе му се придружи Bigster, компактен SUV/crossover базиран на проширена верзија на CMF-B платформата. Bigster ќе биде посоодветен за крстарење по автопат отколку Duster, додаде Le Vot.

Покрај Bigster, производствениот план на Dacia вклучува уште два модели врз основа на архитектурата за која станува збор, но шефот на романската марка не сакаше да даде дополнителни детали.

Со Bigster, Dacia ќе има два автомобили во сегментот C, вклучувајќи го и Jogger, продолжи тој, велејќи дека другите марки би можеле да ги повлечат моделите со мотори со внатрешно согорување од категоријата возила, што ќе остави простор за повеќе модели на каросеријата на Dacia.

Глобалната продажба на Dacia во 2023 година достигна 650.000 единици, со повеќе од 550.000 во Европа, каде романската марка забележа рекорден пазарен удел од 4,3 отсто во патничките автомобили. Идниот раст ќе бара одредени промени во производното портфолио, рече Ле Вот.

Компанијата е во процес на префрлање на производството на Sander и Jogger во Мароко, бидејќи овие два модели се слични на B столбот, додека главната фабрика на Dacia во Питешти, Романија, ќе ги склопува Duster и Bigster, кои исто така се слични.

Овој аранжман „треба да биде прифатлив за јавноста за следните 12 месеци“, резимира Ле Вот, „но во иднина веројатно ќе биде неопходно да ја прошириме нашата производствена база“.





НАЈНОВИ