VW EV „не може да држи чекор“ во Кина

Volkswagen сака да избегне поставување „утописки“ цели за својот пазарен удел во Кина, изјави извршниот директор на компанијата…

Тој додаде дека сè што е над 10 проценти е „многу значајно“ со оглед на интензивната конкуренција.

Вкупниот пазарен удел на Volkswagen во Кина падна

VW „не може да остане на врвот во моментов“ на кинескиот пазар за електрични возила, изјави извршниот директор Оливер Блуме (Oliver Blume). Тој додаде дека новите модели кои треба да бидат пуштени во продажба во наредните години. Новите модели ќе ја подобрат позицијата на производителот на автомобили. Сепак, Блуме изјави дека Volkswagen „не треба да има утописки очекувања“.

„Доколку долгорочно постигнеме двоцифрен пазарен удел на брзорастечкиот кинески пазар, тоа е веќе голема цел за нас“, рече Блуме.

Вкупниот пазарен удел на Volkswagen во Кина падна на 14 отсто минатата година од 18 отсто во 2018 година. Домашните производители на чисто електрични автомобили добиваат удел на пазарот поради падот на продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување. Шефот на VW во Кина, Ралф Брандштатер (Ralf Brandstätter) изјави дека VW има за цел да остане водечки меѓународен производител на автомобили во Кина. Сепак, главниот финансиски директор Арно Антлиц (Arno Antlitz) предупреди кон крајот на минатата година дека компанијата би можела да го загуби пазарниот удел во електричните возила додека не бидат пуштени новите модели.

Германскиот производител на автомобили има за цел да ја прошири својата палета на производи во Кина. На овој начин ќе ги привлече клиентите во сегментот на електрични возила во средно и почетно ниво. Тоа е важно бидејќи сегашната понуда е поскапа од многу кинески ривали кои произведуваат целосно електрични возила.

 





НАЈНОВИ