Cadillac се шири на европскиот пазар

Првиот чекор е лансирање на директна „онлајн“ продажба на целосно електричниот теренец Lyriq…

Продажбата ќе започне во Германија откако овој автомобил претходно беше претставен во Швајцарија, Шведска и Франција.

Според информативните агенции, Cadillac планира да се прошири на британскиот пазар во иднина. Со доаѓањето во Германија, сака да се натпреварува со германските премиум ривали како Mercedes и Audi со едноставен дизајн и цени.

Американскиот производител ќе се обиде за 80.500 евра да ја победи конкуренцијата нудејќи поголема моќност (520 КС во однос на 402 на Mercedes) и автономија (690 км наспроти 594 на Mercedes) во однос на Mercedes EQE 500 чија цена е околу 100 илјади евра.

И покрај конкурентната цена и карактеристиките како што се напредната асистенција на возачот и кожните седишта како стандард, почетната продажба во Европа беше бавна, со само седум регистрации во првиот квартал.

Стратегијата на Cadillac е фокусирана на профитабилноста над обемот, нагласувајќи ја вредноста.

Lyriq ќе биде изложен во клучните германски градови, вклучувајќи ги Берлин, Минхен и Келн, со посветени салони на Cadillac City во Франкфурт и Хамбург.

Cadillac се потпира на директна онлајн продажба наместо на традиционална дилерска мрежа, верувајќи дека овој пристап одговара на луксузниот бренд.

 





НАЈНОВИ