Директорот на BMW смета дека електричната транзиција не може да им се наметне на клиентите

BMW е и против царините за кинеските автомобили за пазарите во Европа

Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе (Oliver Zipse), рече дека Европската унија треба да ги преиспита своите цели за емисија на CO2. Регулаторниот притисок врз производителите на автомобили за намалување на емисиите на CO2 се засилува следната година.

– Сметаме дека е клучна сеопфатна ревизија на законот за флота на CO2 во ЕУ – рече Зипсе за време на годишната конференција за резултати на компанијата, пишува Automotive News Europe.

ВMW објави дека ги намалила емисиите на CO2 од целата своја флота на просечно 20 отсто под потребната европска цел за 2023 година, пренесуваат специјализираните портали.

Зипсe рече дека заострувањето на целите за CO2, кои бараат 25 отсто намалување на емисиите од возниот парк на нови патнички автомобили што се продаваат во Европа, во споредба со бројките од 2021 година, ќе биде тешко за индустријата.

Групацијата Volkswagen, исто така, ја повика ЕУ да ги релаксира барањата. Повикот за ревизија го повтори и извршниот директор на Renault, Лука де Мео (Luca de Meo), во отвореното писмо до пратениците на ЕУ. Неуспехот да се усогласат со новите правила на ЕУ ќе предизвика казна од 95 евра (за производители на автомобили) за секое возило регистрирано во ЕУ, помножено годишно со секој g/km CO2 над целта.

Зипсe рече дека BMW е на пат да ги исполни построгите цели за 2025 година, бидејќи се залага за зголемување на производството на електрични возила на 20 отсто од вкупното производство. Минатата година, 15 отсто од глобалната продажба на BMW беа електрични, објави компанијата.

И покрај ставот на BMW кон целта, Зипсe предупреди на отпорот на клиентите кон политиките на Европската унија кои ги туркаат електричните автомобили.

– Тоа е бесплатна одлука на милиони клиенти – рече Зипсе.

– Тоа не е само како енергетска инфраструктура каде што можете да исклучите нешто со притискање на копче, а потоа нешто друго се случува автоматски.

Зипсе со тоа алудира на фактот дека на ништо не може да се присилат клиентите.





НАЈНОВИ