Електричен Renault 5 E-Tech

Француските медиуми објавија фотографии на кои се гледа изгледот на сериската верзија на електричниот Renault 5, најавена за претстојниот автосалон во Женева (промоцијата ќе се одржи во понеделник, 26 февруари)…

Renault веќе најави враќање на „петката“ во 2021 година, со истоимениот концепт на целосно електрично возило.

Користењето на постоечкиот хардвер ќе и помогне на француската компанија да ги намали трошоците за производство за 30 отсто во споредба со моделот Zoe, кој нема да ја види следната генерација. Една голема разлика помеѓу двата мали ЕV модели ќе биде бројот на модули за батерии, бидејќи новиот R5 ќе има само четири големи модули распоредени во еден слој. Ова ќе им овозможи на инженерите да ослабат 15 килограми тежина.

Тие, исто така, ветуваат поголема густина на енергија од пакетот на Zoe и зголемена вкочанетост на шасијата со подобро интегрирање на батеријата во платформата околу неа. Се споменува и намалувањето на нивото на бучава и вибрации. Покрај тоа, Renault обезбеди и задна суспензија со повеќе врски за новата „петка“.

Батеријата ќе биде поставена под подот за да го спушти центарот на гравитација, што ќе го направи автомобилот поагилен.

Сликите откриваат дека внатрешноста комбинира ретро детали и светли бои инспирирани од оригиналниот Renault 5, со модерен дигитален кокпит со два екрани и мултифункционален волан.

Базиран на AmpR Small (поранешен CMF-B EV) платформа, Renault 5 E-Tech ќе биде долг 392 cm и ќе нуди избор од две NMC батерии.

Батеријата од 40 kWh ќе нуди опсег на WLTP од 310 km, а 52 kWh ќе овозможи 400 km.

Во гамата ќе има две верзии, послаба со 135 КС и посилна со 150 КС.

Цените во Франција ќе почнуваат од околу 25.000 евра.

Исто така, во јуни оваа година ќе следи и спортскиот хечбек Alpine A290, базиран на новиот Renault 5.

Двата автомобили делат слична силуета и основна форма, но Alpine A290 нуди уште поспортски став, благодарение на пошироката трага на тркалата и пакетот за аеро каросерија, заедно со изменетата внатрешност со спортски волан Alpine со Nappa кожа.

Alpine исто така потврди дека идниот A290 ќе биде долг 3990 mm, широк 1820 mm, висок 1520 mm, со растојание помеѓу оските од 2530 mm. Има и 19-инчни тркала, со гуми Мишелин 225/40 R19.

Серискиот автомобил ќе преземе многу стилски елементи од концептот Alpine A290_β прикажан минатата година.

Се очекува серискиот A290 да биде придвижуван од електричен мотор од 160 kW/218 КС од Renault Megane E-Tech Electric. Тој мотор има 300 Nm вртежен момент во Megane, па A290 би требало да забрза до 100 km/h за помалку од 7 секунди.

Со батерија од приближно 52 kWh, досегот со едно полнење ќе биде 383 km.

Во текот на 2027 година треба да се појави посилна верзија, со околу 270 КС.





НАЈНОВИ