Kia со пет награди за дизајн – iF Design Award за 2024 година

Kia постигна исклучителен успех на iF Design Awards 2024, откако стручното жири на реномираниот форум за дизајн препозна пет елементи од различни програми на брендот Kia…

Kia EV9 со престижната златна награда

Новиот Kia EV9, повеќекратно наградуван SUV, додаде ексклузивна златна награда на својот одличен резултат. Дополнителното признание дадено на само 75 од најдобрите дизајни од целиот свет го докажува континуираното влијание на дизајнерската филозофија на Kia „Opposites United“.

Opposites United вешто ја комбинира тензијата помеѓу различните вредности на природата и модерноста, создавајќи хармонична целина. Овој концепт обезбедува рамка за дизајнерите на Kia да спојат единствена комбинација на елегантни, извајани форми и сигурна, одлучувачка геометрија, што резултира со изненадувачки модерен, но елегантно скроен финален производ.

„EV9 ја претставува нашата постојана посветеност на новите достигнувања во дизајнот, поврзувањето и употребливоста, како и нашата одговорност кон животната средина“, нагласи Карим Хабиб, извршен потпретседател на Kia и шеф на глобалниот дизајн.

„Добивањето на оваа награда е признание за посветеноста и посветената работа на бројни членови на нашиот тим дизајнери и инженери и јасно го нагласува нашиот напор да влијаеме на автомобилската индустрија и пазар со убедлив и внимателен дизајн.

Надворешноста на EV9 зрачи со самодоверба, јасност и смиреност со својата исправена положба, јасните линии и рамните површини. Карактеристичното „дигитално лице на тигар “ покажува визионерски и футуристички изглед, кој е нагласен со маска со дигитална шема на светла и вертикални фарови.

Внатрешноста, која се карактеризира со рамен под и долго меѓуоскино растојание, ја користи платформата E-GMP за да обезбеди одлична просторност, додека елементите како што се седиштата и централната конзола се дизајнирани со префинетост, што дополнително го нагласува чувството на просторност.Покрај тоа, внатрешноста на EV9 е дизајнирана во согласност со „стратегијата за одржлив дизајн со три нивоа“ на Kia. Стратегијата, која ја отелотворува посветеноста на брендот за одржливост, има за цел да обезбеди постепено намалување на употребата на кожа од животинско потекло, воведување на 10-те задолжителни елементи на Kia за одржливост и поддршка за истражување на развојот на природни материјали.

Наградата за моделот EV9 ја објаснија членовите на жирито iF: “Kia EV9 ги проширува естетските граници на големите теренци и во исто време ги подобрува нивните функционални способности. Поради неговиот современ дизајнерски јазик, другите големи теренци изгледаат старомодно , додека седиштата во вториот ред што се вртат и бројните помали функционални решенија го прават животот во возилото позабавен! Кој вели дека одржливиот дизајн не може да биде возбудлив?”

Награден е и инфозабавниот систем „Ки“ во EV9

Информативно забавниот систем „Ki“ може да се пофали со графички стил кој е во склад со вредностите на Opposites United и го надополнува концептот на возилото, бидејќи користи повеќе погодни и препознатливи бои, заокружувајќи го уникатното и современо искуство на брендот Kia.

Победникот во категоријата интерфејс на производи Ki се заснова на клучниот визуелен изглед на коса црта што ги претставува растечките аспирации и се користи во сите елементи на инфозабавата, од икони, букви до самата табла со инструменти.

Дијагоналниот раб дава препознатлив и хармоничен изглед, а во исто време одржува јасност и препознатливост. Конфигурацијата на корисничкиот интерфејс оптимизирана за екранот е дизајнирана да ги направи новите функции, како што е полнењето на електричното возило, поинтуитивни и читливи. Ова им овозможува на корисниците полесно да ги препознаат транзициите помеѓу сигналите и подобро да ги разберат информациите за полнење и празнење на батеријата.

Дополнителните награди за физички, дигитален и интерактивен дизајн иницијативи ги заокружуваат извонредните перформанси на Kia

Покрај успехот на EV9, Kia беше почестена што членовите на жирито на iF препознаа неколку нејзини проекти, вклучувајќи го брендирањето за „80 години движење“ на Kia, дизајнот на изложбениот штанд „Windows of Inspiration“ и интерактивно медиумско искуство „Kia EV Unplugged Ground“. Сите добитници на iF Design Wrd ја докажуваат клучната улога на силниот дизајн на брендот Kia.

ПР соопштение





НАЈНОВИ