Mercedes се откажа од идејата за мал со два цилиндри мотор во EQS

Малиот со работен волумен од 1.0 –литри со два цилиндри мотор не би го возел директно големиот седан, туку би ја играл улогата на така наречен опсег-продолжувач (range-extender)….

Последните информации велат дека Mercedes веќе направил тестирање на прототипот, но на крајот се откажал. Британски Autocar цитира неименуван извор од Mercedes, кој тврди дека германската луксузна марка повеќе не цели кон електрични возила со подолг опсег.

Тие го сметаат за „преодна технологија“ која е скапа за производство и носи само минимални придобивки.

EQS наводно има верзија со мотор со два цилиндри на изведбата со четири цилиндри – мотор  со ознака „M254“ 2.0 со издувниот систем поставен на предниот дел од автомобилот.

Моќта доаѓаше од задниот електричен мотор со 268 КС, црпејќи енергија од литиум-јонската батерија, како што пренесуваат информативните агенции .

Би било интересно да се дознае колку тежи прототипот со дополнителниот бензински мотор и резервоарот за гориво.

Имено, EQS веќе има над 2500 кг. Да не зборуваме за цената.

За потсетување, EQS неодамна беше редизајниран. Освен што доби предна табла по моделот на S класата, обновениот модел доби и батерија со поголем капацитет, а со тоа и подолг домет.

 





НАЈНОВИ