Нов Opel Grandland

Модерен и динамичен, простран и разноврсен со целосно електрифициран погон – ова е новиот Opel Grandland претставен денес од производителот на автомобили од Риселсхајм….

Новодојденецот оживува многу од дизајнерските карактеристики видени на концептниот автомобил Opel Experimental за прв пат на сериски модел. Овие карактеристики вклучуваат 3D визир со осветлено лого на Blitz кое гордо седи во центарот и осветлена буква „OPEL“ одзади. Тука е и системот за осветлување Intelli-Lux Pixel HD со над 50.000 поединечни елементи, плус платформата STLA Medium и новиот дизајн на рамен батериски пакет кој овозможува батерија од 98 kWh. Ова ќе му овозможи на Grandland Electric да патува до околу 700 километри без емисии, со едно полнење на пакетот на батерии (според WLTP).

„Новиот Grandland е пресвртница за Opel. Дополнително, секој Opel без исклучок сега е достапен со електричен погон. Ова е голем чекор во нашата електрична офанзива. Новиот Grandland е дизајниран и развиен во Риселхајм, а ќе се гради во Ајзенах. Врската со Opel Experimental е непогрешлива. Тој нуди иновации за прв пат видени на овој исклучителен концепт автомобил. Затоа, новиот Grandland ќе ја зајакне нашата позиција во важниот сегмент на C-SUV“, рече извршниот директор на Opel, Флоријан Хуетл (Florian Huettl).

Новата генерација Grandland претставува голем чекор за Opel во правењето на електромобилноста уште поатрактивна. Тоа е првиот Opel што има корист од Stellantis STLA Medium BEV платформата. Благодарение на новата архитектура, новото пакување со рамни батерии до 98 kWh, електричниот мотор од новата генерација и функциите за заштеда на енергија како топлинската пумпа, новиот Grandland Electric ќе може да помине до околу 700 километри . Загарантирани се и кратки прекини на полнење. На јавна станица за брзо полнење, потребни се само околу 26 минути за полнење до 80 проценти од капацитетот на батеријата.

Новата основа, исто така, им даде нова слобода на дизајнерите и импресивниот став на новиот Grandland станува очигледен на прв поглед. Благодарение на 173 mm дополнителна должина, 19 mm дополнителна висина и 64 mm дополнителна ширина во споредба со неговиот претходник, новодојдениот зрачи самодоверба (должина: 4650 mm; ширина: 1905 mm; висина: 1660 mm). И во комбинација со алуминиумски тркала до 20 инчи, ова му помага смело и удобно да седи на врвот на портфолиото на SUV модели на Opel.

Со двобојниот покрив и контрастните облоги, Grandland е визуелно растегнат за елегантен изглед. Целокупниот дизајн на телото е организиран и структуриран додека останува течен и органски. Долгото меѓуоскино растојание од 2.784 mm и стрмната задна врата ја нагласуваат зголемената просторност во кабината и багажникот. Задните седишта можат да се преклопат во сооднос 40:20:40 и на тој начин да создадат волумен до 1.641 литри.

Внатре, патниците на новиот Grandland ги пречекуваат смели и чисти елементи во комбинација со топол и привлечен амбиент. Архитектонскиот, внатрешен распоред ја нагласува хоризонталната тема, со линии што се протегаат низ контролната табла до вратите, подобрувајќи го чувството за ширина и просторност, додека централниот дисплеј од 16 инчи е малку насочен кон возачот, а високата централна конзола создава спортско чувство.

Зад воланот, дискретна широка и целосно дигитална група обезбедува суштински информации, овозможувајќи му на возачот да се фокусира на уживањето во возењето и, во комбинација со Intelli-HUD head-up дисплејот, ја избегнува потребата да го тргне погледот од патот. Возачите исто така имаат можност рачно или автоматски да го активираат Pure Mode. Ја намалува содржината на таблата со информации за возачот, предниот екран и централниот дисплеј и обезбедува уште помалку одвлекување на вниманитео (фокусот) при возење ноќе или на дожд. Во типичната традиција на Opel, често користените поставки, како што е контролата на климата, може да се ракуваат и интуитивно преку неколкуте преостанати физички копчиња.

Страничните отвори за воздух се интегрирани во вратите, што исто така визуелно ја нагласува ширината на таблата со инструменти. Горниот дел од таблата со инструменти има прекрасен технички изглед и е естетски поделен на две површински завршетоци (целини), за да се нагласи целокупниот тон на дизајнот.

Средниот дел на таблата со инструменти е обвиткан во ткаенина и визуелно се влева во рамото на вратата, создавајќи атрактивен и тактилен кокпит.

Внатрешноста обезбедува особено возбудливо искуство во возењето: ергономските AGR седишта на Opel уживаат наградувана репутација, а новиот Grandland ја продолжува оваа долгогодишна традиција. Потврдено од Aktion Gesunder Rucken e. V.” („Кампања за здрав грб – рбет“) воведуваат нова комфорна карактеристика во близина: подвижни потпори. Оваа карактеристика значително го подобрува страничното прилагодување благодарение на двата пневматски џебови сместени во страничните потпирачи на потпирачот за грб. Седиштата нудат и вентилација и масажа за возачот. Задните патници уживаат 20 mm повеќе простор за нозете во споредба со Grandland во заминување. И сите ткаенини во внатрешноста се 100% рециклирани.

Како возило ориентирано кон семејството, силен фокус е ставен на разновидноста на внатрешноста. Целта не беше само да се спакуваат многубројни прeгради за одлагање на предмети, но и да се изнајдат иновативни решенија кои го олеснуваат животот на патниците, а во исто време ја подобруваат удобноста и благосостојбата. Врвот на овие паметни решенија е Pixel Box. Со осветлено проѕирно стакло и обвивка од ткаенина, овој елемент не само што ја подобрува визуелната привлечност на конзолата – тој е и многу функционален. Безжичниот полнач за паметни телефони е зад стаклото, така што уредите може да се полнат додека се чуваат безбедно. Постојаната видливост (пред очи на возашт и патниците) на паметниот телефон исто така помага да не се заборави во возилото при напуштање на Grandland.

Севкупно, новиот Grandland нуди над 35 литри внатрешен простор за складирање – од Pixel Box до телефонски џебови во потпирачите за грб на предните седишта до голема преграда под централната конзола во која има и штекер од 12V.

Клиентите кои претпочитаат други погонски единици наместо целосно електрична опција, исто така ќе го најдат она што го сакаат во портфолиото на целосно електрифицирани погонски единици.

Новиот Grandland Plug-in Hybrid, кој нуди до 85 km опсег без емисија (WLTP), како и Grandland Hybrid со работен волумен од 1,2-литри, со три цилиндри, бензински мотор, потпомогнат со 48-волти технологија, нудат дополнителни возбудливи решенија кои обезбедете задоволство при возењето додека ја намалувате потрошувачката и емисијата на CO2.

И додека Grandland ги намалува емисиите, тој сепак обезбедува динамично и удобно задоволство при возењето. Grandland реагира уште понепосредно и директно на секоја команда на возачот и, како што е типично за Opel, останува стабилен при сопирање, свиоци и при големи брзини на автопат.

Понудата на новиот врвен SUV модел на Opel е заокружена со широк спектар на системи за помош на возачот, вклучувајќи автоматска контрола на патувањето со функцијата Stop & Go, продолжено препознавање сообраќајни знаци, интелигентно прилагодување на брзината и сопирање, систем наменет за избегнување секундарен судир во случај на несреќа, сите доаѓаат како стандард. Системот Intelli-Drive 2.0, кој интегрира бројни електронски асистенти и ги комбинира со полуавтоматска помош за промена на лента и препорачано прилагодување на брзината, е достапен како опција.

Паркирањето и маневрирањето го олеснуваат и задната камера со функцијата за автоматско чистење и камерата Intelli-Vision од 360 степени.

Благодарение на својата најсовремена нова платформа, иновативните нови технологии во комбинација со бројните дизајнерски карактеристики за прв пат видени на концептниот автомобил Opel Experimental, новиот Grandland се наоѓа во првите редови на портфолиото на SUV модели на Opel, носејќи ново ниво на целосно електрична слобода на тековната Opel стратегија за електрификација на неговата вкупна понуда.

 

 

 





НАЈНОВИ