Peugeot денеска официјално ја претстави новата генерација на моделот 5008, кој вклучува и електрична верзија на E-5008…
Новиот 5008 е карактеристичен пред се по тоа што нуди три реда седишта за седум патници, а Peugeot може да се пофали со „одлични нивоа на внатрешен простор“ и „лесен пристап до удобните седишта во третиот ред“.
Значи, новиот 5008 е базиран на платформата STLA Medium и има меѓуоскино растојание од 290 см.
Должината е 479 см, ширината е 189 см, а висината е 169 см. Багажникот има зафатнина од 259 литри, а при преклопување на третиот ред седишта, оваа зафатнина се зголемува на 748 литри. Во тој контекст е наведена и информацијата дека тркалата се 19 или 20 инчи.
Стандардниот 5008 е придвижуван од 1,2-литарски бензински мотор со 48V блага хибридна технологија и 136 КС, поврзан со шестстепен автоматски менувач. Peugeot наведува дека во градски режим автомобилот може да вози повеќе од 50 проценти од времето во електричен режим.
Електричниот E-5008 доаѓа во неколку варијанти. Основната верзија има мотор со 214 КС и 345 Nm, батерии од 73 kWh и домет до 500 km.
Следува варијантата со подолга автономија која има 231 КС и која со батерии од 98 kWh има автономија до 660 km.
На врвот е варијантата Dual Motor со два мотори и вкупно 320 КС, а со батерии од 98 kWh автономијата е до 500 km.
Полнењето од 20% до 80% трае 30 минути за стандардната верзија и помалку од 30 минути за варијантата со подолга автономија. Батериите може да се полнат на брзи полначи до 160 kW.
Во внатрешноста, новиот 5008 го добива најновиот дизајн на Peugeot i-Cockpit, кој беше претставен во E-3008.
Централниот дел на контролната табла е нов заоблен панорамски екран од 21 инчи кој ги комбинира дигиталната табла со инструменти, главниот екран и екранот на допир во една единица.
Десната страна на заоблениот екран е чувствителна на допир и овозможува пристап до инфозабавата, поставките и контролите на климата. Дополнителен екран на допир на централната конзола содржи кратенки „i-Toggles“ со 10 приспособливи места.
Peugeot прави понатамошен чекор кон полуавтономно возење со системот Drive Assist Plus, кој е достапен и на новиот E-3008. Овој систем му помага на возачот да ги користи сите сензори на автомобилот (камери, радар, итн.) и информации од поврзаниот систем за навигација.
Визуелно, новиот 5008 ја задржа својата препознатлива силуета, со поголем фокус на практичноста, што јасно го разликува од 3008. Друг интересен елемент е дизајнот на тркалата, со голема решетка, елегантно осветлување и светла со тројни канџи.
Достапни се две нивоа на опременост, кои ги вклучуваат пакетите Allure и GT. Новиот 5008 со пакетот GT се одликува со двобојна каросерија (со црн контрастен покрив), тркала од 20 инчи и алкантара седишта, греење и прилагодување на моќноста.
Има и LED светилки, систем за амбиентално осветлување и простор за безжично полнење на мобилни телефони.
На купувачите ќе им биде понуден избор од шест надворешни бои: Obsession Blue, Ingaro Blue, Okenite White, Pearl Black, Artense Grey и Titanium Grey.
Peugeot E-5008 ќе се најде на пазарот во септември оваа година, а следната година ќе пристигне верзија PHEV со 195 КС и електричен опсег од 79 километри.