Сликите покажуваат маскиран тест примерок од првиот модел на Mercedes на платформата AMG.EA. …
Станува збор за спортски седан на Mercedes-AMG дизајниран исклучиво како EV и служи како замена за сегашното AMG купе со 4 врати.
Вториот веќе го доби хибридниот третман, но неговиот наследник целосно ќе го отфрли моторот со внатрешно согорување за да прифати поставка само за ЕV .
Судејќи според обликот на задниот дел на автомобилот, тој сепак ќе биде попрактичен лифтбек од традиционален седан, а ќе има и активен заден спојлер.
Сериската верзија треба да има повеќе од неколку заеднички работи со концептот Vision AMG од 2022 година, а како што е Porsche Taycan да му парира, нудејќи подинамично возење од верзиите AMG на EQE.
Ќе користи електрични мотори со „неспоредлив спој на моќ, големина и тежина“. Еден мотор нормално може да произведе 480 КС и 800 Nm вртежен момент.
Покрај новите мотори, моделот базиран на платформата AMG.EA се очекува да користи и потенка батерија со 40 проценти зголемување на густината на енергијата.
Посветената архитектура треба да овозможи и попространа кабина. Тоа ќе биде можно со истегнување на меѓуоскиното растојание и скратување на предните и задните настрешници.
Автомобилот моментално се тестира на замрзнато езеро во Шведска, а потоа се сели во други региони во светот за дополнителни проценки. Официјалното претставување би можело да се случи кон крајот на 2024 или почетокот на 2025 година.