Rimac досега има испорачано повеќе од 50 Nevera автомобили

Според британските медиуми, Rimac се уште ги нема продадено сите 150 примероци од својот електричен хипер автомобил Nevera…

Nevera беше претставен во 2021 година како еволуција на концептот C_Two со 1.888 КС, со испораки кои започнуваат подоцна истата година, со планирано производство од 150 единици.

Сепак, Autocar пишува дека хрватската компанија сè уште нема продадено толку многу автомобили, што извршниот директор Мате Римац го припиша на падот на побарувачката за електрични возила од ултра висока класа. „Почнавме да ја развиваме [Neverа] во 2016/2017 година, кога електричната енергија беше кул“, рече тој на конференцијата „Financial Times Future of the Car“ во Лондон. Оттогаш, рече тој, опкружувањето на пазарот еволуирало и вкусовите се смениле бидејќи законодавците и главните производители на автомобили се залагаат да ги направат електричните автомобили главни.

„Регулаторите и некои производители го туркаат толку многу што наративот се промени. Ни туркаат работи што ние не ги сакаме, па луѓето некако се возвраќаат против тоа. Секогаш сум против тоа“. Infidel беше делумно развиен како приказ на она што може да се постигне со мотори и батерии во ерата кога технологијата сè уште беше во повој и допрва требаше да биде целосно прифатена и инкорпорирана од главните производители. „Во тоа време“, рече Мате Римац, „мислевме дека електричните автомобили ќе бидат кул за неколку години – најдобрите автомобили или највисоките перформанси итн.

„Сега гледаме дека како што електрификацијата оди во ред, луѓето на врвот на секторот сакаат да се разликуваат. – „Имаме пазар за Nevera и тоа е најпродаваниот електричен хипер автомобил. Веќе испорачавме повеќе од 50 автомобили од вкупно 150“. Римац рече дека не гледа дека побарувачката за електрични хипер автомобили се враќа затоа што, додека главните сегменти на автомобили ќе имаат преовладувачка лојалност кон поединечните брендови и технологиите на погонската група, сегментите на автомобили од високата класа бараат високо ниво на диференцијација. „Мислам дека има ниша за работи што не можете да ги правите со мотор со внатрешно согорување“, рече Римац.

„Не се работи за тоа да се биде електричен; се работи за правење работи што другите автомобили не можат да ги направат и обезбедување уникатно искуство“.

 





НАЈНОВИ