Сериски Kia EV3 на крајот на овој месец

Kia неодамна ја претстави својата амбициозна мапа на производи…

Со аспирации да ја зацврсти својата позиција како врвен производител на електрични возила, Kia има за цел да воведе сеопфатна постава од 15 електрични возила до 2027 година.

Што се однесува до електричниот опсег, Kia ќе ја прошири својата гама со EV2, EV4 и EV5.

Покрај тоа, Kia ќе воведе комерцијални возила, наречени наменски произведени возила (PBV), како и EV3, чија премиера е закажана за 23 мај тековната 2024 година.

Овие модели ќе ја поддржат амбицијата на Kia да продава 1,6 милиони електрични возила годишно од 2030 година.

Електричните возила се предвидува да учествуваат со 38 отсто од глобалната продажба на Kia до 2030 година, што е значителен скок од сегашните 10 отсто во 2024 година.

Во Северна Америка, овој процент се очекува да биде малку поголем, околу 40 отсто.

Спротивно на тоа, Kia очекува електричните возила да доминираат во продажбата во Европа, со речиси 80 отсто од пазарот.

Како што е наведено, Kia EV3 е електричен компактен CUV кој без напор ја спојува практичноста со чистото уживање во возењето.

На корисниците им нуди технологија, практичност и дизајн на водечкиот теренец на Kia, EV9, но во компактна и достапна форма.

Иако овие квалитети може да изгледаат некомпатибилни за некого, обезбедувањето креативни, револуционерни решенија за дизајн со здружување на навидум спротивни извори лежи во срцето на дизајнерската филозофија на Kia ‘Opposites United’.

Во внатрешноста, најавениот EV3 комбинира исклучителна практичност со трансформативен амбиент и дизајн, што резултира со кабина во која е задоволство да се патува, истовремено обезбедувајќи доволно простор за поддршка на активен животен стил откако патниците ќе пристигнат на нивната дестинација.

Додека големиот EV9 има повеќе премиум фокус, EV3 е дизајниран да „ја подобри достапноста на електричната мобилност“, а според британските медиуми, Kia имала за цел да ги задржи почетните верзии под 30.000 британски фунти (пресметано во европски банкноти околу 34.990 евра).

Како и да е, односно, во секој случај, EV3 ќе служи како индиректна замена за Soul EV.

EV3 ќе ја користи електричната платформа E-GMP на Hyundai Motor Group, што треба да му овозможи да се нуди со низа погонски единици и големини на батерии.

Како резултат на тоа, се очекува почетните верзии со погон на предните тркала да понудат 215 КС.

Инаку, KIA EV3 најверојатно ќе користи верзија на E-GMP платформата претходно потврдена за EV5.

Платформата користи електрична архитектура од 400 V, во споредба со архитектурата од 800 V на EV6 и EV9, што значи дека брзините на полнење ќе бидат помали, но ќе помогнат да се намалат трошоците.





НАЈНОВИ