Toyota повлекува 280.000 возила поради софтверски проблем

Toyota повлекува околу 280.000 pick – up камиони и теренци во Соединетите држави бидејќи моторот може да не се исклучи целосно кога е во неутрална состојба…

Како резултат на тоа, возилото би можело „ненамерно да се придвижи напред при мала брзина кога е на рамна површина, а сопирачките не се активирани, што доведува до зголемен ризик од судар“, велат од производителот на автомобили.

Повлекувањето вклучува одредени возила Toyota Tundra, Sequoia и Lexus LX 600 произведени помеѓу 2022 и 2024 година. Мало навраќање – Lexus е луксузниот бренд на Toyota.

Компанијата ќе ги извести сопствениците на повлечените возила до крајот на април и ќе го ажурира софтверот за преносот, соопшти гигантот, пренесе CNN.

Повлекувањето е едно од трите во САД објавени од компанијата во средата. Toyota соопшти дека повлекува уште 19.000 возила поради софтверски проблем, што значи дека „задната слика може да не се прикажува во временскиот период што го бараат одредени американски безбедносни прописи откако возачот ќе го стави возилото во рикверц, зголемувајќи го ризикот од судир. додека возите наназад“.

Кои модели се пензионираат?

Безбедносното повлекување вклучува одредени модели на Mirai и Lexus LS, LC, ES во Северна Америка, произведени помеѓу 2023 и 2024 година, се додава.

Дополнително, околу 4.000 возила Toyota Camry и Camry Hybrid исто така се повлекуваат поради безбедносни проблеми со потпирачите за глава на задните преклопни седишта кои „го зголемуваат ризикот од повреди при одредени сообраќајни несреќи“.

Toyota е најголемиот светски производител на автомобили по продажба, но ја ризикува својата репутација поради безбедносни скандали.

Во декември повлече околу милион автомобили и теренци во САД поради можен дефект што може да предизвика неуспешно активирање на воздушното перниче на совозачот во случај на несреќа.

Повлекувањето вклучува 15 модели на Toyota и Lexus од 2020 и 2021 година, вклучувајќи ги Toyota Camry, RAV4, Sienna и Lexus RX350 и ES350.

Како уште еден знак за угледот на компанијата, кон крајот на минатата година Daihatsu, мал јапонски производител на автомобили во сопственост на Toyota, го запре домашното производство откако призна дека ги фалсификувал резултатите од безбедносните тестови повеќе од 30 години.

 





НАЈНОВИ