Во Lamborghini несигурни за иднината на сегментот на електрични супер автомобили

Првиот електричен автомобил на Lamborghini нема да пристигне до 2028 година и нема да биде суперавтомобил…

Наместо тоа, Lanzador пристигнува како кренат 2+2 гран-турер со четири седишта. Сепак, нешто како целосно електричниот Huracan или Revuelto не е на дневен ред, според Motor1. Тоа е затоа што едноставно нема деловен случај, барем засега.

Извршниот директор на компанијата смета дека електричните суперавтомобили не се продаваат добро. Во изјава за Automotive New Europe, шефот на компанијата Стефан Винкелман (Stephan Winkelmann) тврди дека електричните суперавтомобили не се нешто што навистина се продавало досега. Тој продолжи да споменува дека овој сегмент можеби никогаш нема да биде прифатен: „Рано е и треба да видиме дали и кога тоа ќе се случи.

Затоа има смисла Lamborghini да продолжи да го користи V12 во Revuelto, додека наследникот на Huracan ќе има и V10 мотор во хибриден систем.

Супер автомобилите се за богатите, но извршниот директор на Rimac, Мате Римац, неодамна призна дека купувачите од високата класа не сакаат електрични суперавтомобили. Затоа Nevera сè уште е на продажба, и покрај ограниченото производство од само 150 автомобили.

Bugatti исто така го одржува во живот моторот со внатрешно согорување со неговата претстојна замена на Chiron. Новиот „француски“ ѕвер ќе има атмосферски V16 мотор како дел од хибридното поставување. Друга елитна марка која моментално се држи настрана од целосно електричните возила е Pagani, и покрај тоа што работи на технологијата од 2018 година. Не се откажа од истражување и развој, но сериски модел нема да се појави наскоро. Зошто? Батериите се сè уште претешки и тоа го разредува искуството во возењето.

Сепак, не размислуваат сите марки на суперавтомобили на овој начин.

Ferrari сè уште е на пат да претстави електричен автомобил кон крајот на 2025 година.

Построгите регулативи за емисиите ги принудуваат производителите на автомобили да се префрлат на електрични возила, но производителите на суперавтомобили се држат до моторите на внатрешно согорување што е можно подолго. Затоа што знаат што сакаат нивните клиенти, а тоа е емоцијата што може да ја испорача само моторите на внатрешно согорување со голем обем.

ЕV се значително побрзи, но Винкелман смета дека тоа не е толку возбудливо како бензинскиот мотор поставен зад седиштето.

Lamborghini може да ги зачува  мотори со внатрешно согорување со префрлање на е-горива.

Италијанската егзотична марка би можела да го искористи напредокот на Porsche (дел од групацијата Volkswagen) во развојот и производството на синтетички горива во Чиле.

 





НАЈНОВИ