Volkswagen ID.Buzz GTX

Volkswagen континуирано ја проширува гамата на модели ID. Buzz, oвој пат со перформанс креација …

По моделот ID. Buzz Pro и ID. Buzz Cargo (150 kW/204 КС) сега го следи ID. Buzz GTX со излезна моќност од 250 kW (340 КС).

  1. ID. Buzz GTX е опремен со електричен погонски мотор на предната и задната оска – заедно тие го формираат системот за погон на сите тркала 4MOTION.
  2. ID. Buzz GTX ќе биде претставен во две верзии: со стандардно меѓуоскино растојание и нова батерија од 79 kWh (бруто капацитет: 84 kWh) и со продолжено меѓуоскино растојание во комбинација со нова батерија од 86 kWh (бруто: 91 kWh). Двата модели на GTX се исклучително агилни и според предвидувањата можат да забрзаат до 100 km/h за околу 6,5 секунди. Дополнителна предност на новите ID модели. Buzz GTX е нивниот екстремен стисок благодарение на електричниот погон на сите тркала. Лансирањето на двата модели на ID. Buzz GTX на пазарот ќе се одржи во втората половина од годината.

Благодарение на новата верзија на погонот, зголемена е и максималната тежина на приколката. ID. Buzz GTX со стандардно меѓуоскино растојание има максимална тежина на приколка од 1.800 кг (со сопирање, степен од осум проценти), додека максималната тежина на приколката на ID. Долгото меѓуоскино растојание Buzz GTX е 1.600 кг. Така, максималната тежина на приколката е зголемена за 800 и 600 kg, соодветно. Електричниот систем 4MOTION нуди големи предности при влечење приколка, особено на влажни или негазени површини.

Volkswagen ID. Buzz GTX има индивидуализиран преден дел. Браникот во стилот GTX, со црна саќе решетка за довод на воздух и новите странични дефлектори за воздух обезбедуваат динамичен, препознатлив изглед. Новодизајнираните дневни светла се интегриран браник на левата и десната страна: два LED триаголници еден врз друг во форма на врв на стрела. Сите црни елементи на каросеријата, како што се новата решетка за довод на воздух, дефлекторите на воздухот, буквите GTX и куќиштето на ретровизорите, се обработени во црна со висок сјај. Понатаму, новите Venlo 19-инчни алуминиумски тркала се стандардна опрема за ID. Buzz GTX. Опсегот на GTX тркала е надополнет со два, исто така, нови комплети алуминиумски тркала од 21 инчи со ознаки Каракас (црна) и Таунсвил (црна со дијамантски исечок) достапни како опција. ID. Buzz GTX доаѓа со IQ.LIGHT LED Matrix (матрични) фарови како стандардна опрема.

Новата боја Cherry Red е достапна исклучиво за лична карта. Buzz GTX. Тоа црвено ќе може да се конфигурира како неметална боја и опционално да се комбинира со моно сребрен металик како боја во две бои. Дополнително, ќе бидат достапни уште шест неметални бои и четири двобојни лакови.

Volkswagen нуди и индивидуализирана опрема во внатрешноста. Нијанси на темни бои го нагласуваат спортскиот карактер на најмоќните ID модели Buzz. На пример, двете верзии на моделот ID. Buzz GTX – со кратко и долго меѓуоскино растојание – се единствените модели во производната линија опремени со црна облога на покривот. Седиштата имаат и специфичен GTX дизајн. Напред се користат електрично прилагодливи комфорни седишта со мемориска функција. Седиштата се обложени со црна ArtVelours Eco микрофлис со нов дијамантски модел, како и црвени контрастни шевови.

Црвениот шев е карактеристична карактеристика на мултифункционалната рачка, која е исто така подобрена со црвена боја на централниот звучник и интегрирани букви GTX.

  1. ID. Buzz GTX со стандардно меѓуоскино растојание е достапен како пет седишта со клупа со три седишта со поделена 40:60 во вториот ред (2/3) или како шестосед со две индивидуални седишта во вториот и третиот ред ( 2/2/2). Долга лична карта. Buzz GTX може да се конфигурира и како петсед со клупа со три седишта (2/3) и како со шест седишта (2/2/2). Оваа верзија се нуди и како седумседишта со клупа со три седишта во вториот ред и две посебни седишта во третиот ред (2/3/2). Седиштата во вториот ред може да се поместат за 150 mm (стандарден модел) или 200 mm (долго меѓуоскино растојание).

Капацитет на багажникот на модел ID. Buzz GTX (стандардното меѓуоскино растојание) во верзијата со пет седишта е помеѓу 1.121 литри (натоварено на горниот раб на потпирачите за грб на задните седишта) и 2.123 литри (задната клупа е преклопена, натоварена до горниот раб на потпирачите за грб на предните седишта). Проширена лична карта. Buzz GTX е уште попростран: кога е натоварен до горниот раб на потпирачите за грб од вториот ред на седиштата, нуди капацитет од 1.340 литри. Ако големата лична карта. Buzz GTX се вчитува до зад првиот ред седишта, капацитетот се зголемува на 2.469 литри. Дури и со седум луѓе во кабината на моделот ID. Buzz сепак нуди 306 литри капацитет зад третиот ред.

Моделите GTX вклучуваат големи хардверски и софтверски надградби на производната линија. Новини во возилото се head-up екранот (опција) и инфозабавниот систем од следната генерација (стандардна опрема) со нова навигација и графика. Екранот на допир на системот сега е 12,9 инчи наместо 12,0 инчи (дијагонала 33 cm наместо 30 cm). Нова е и осветлената лента на допир за контрола температура и јачина.

Поддршка за нова гласовна команда IDA се контролира со говор. Не само што ви овозможува да ги контролирате бројните функции на возилото, туку нуди и одговори на прашања со општо знаење користејќи интернет конекција со бази на податоци како што е Википедија. За прв пат во светот, поддршката за гласовни команди на IDA има интегрирано и ChatGPT (AI/вештачка интелигенција). Дополнителна нова функција е апликацијата Wellness, која овозможува приспособување на различни функции на возилото со помош на претходно конфигурирани програми за да се чувствувате подобро додека возите или се полни. Новата палета на системи за поддршка за возачот го вклучува дополнително развиениот Park Assist Plus со функција за далечинско паркирање преку паметен телефон. Друга иновација е системот за предупредување за излез. При отварање на вратата, системот предупредува на возила и велосипеди кои се приближуваат одзади, а во случај на таква опасност накратко спречува да се отвори предметната врата.

Нова лична карта. е опремен со два електромотори. Посебен погонски мотор ги придвижува предните и задните оски. Двата погонски мотори заедно формираат електричен систем за погон на сите тркала (4MOTION). Комбинираната моќност на системот од два електромотори е 250 kW (340 КС). ИД. Buzz GTX достигнува 100 km/h за 6,5 секунди, а максималната брзина на двата GTX модели е електронски ограничена на 160 km/h.

Два електрични погонски мотори од моделот ID. Buzz GTX се напојува со батерија од 79 kWh или 86 kWh (нето капацитет). Батеријата од 79 kWh е компактна и вградена во ID. Buzz GTX со стандардно меѓуоскино растојание. Батеријата од 86 kWh има 13 наместо 12 ќелиски модули. Затоа е подолг и зазема повеќе простор за инсталација, па затоа е резервиран за ID. Buzz GTX со долго меѓуоскино растојание. Батеријата од 79 kWh може да се полни на станици за брзо полнење до 185 kW. Со максимална моќност на полнење, може да се наполни од 10 до 80% за околу 25 минути. Батеријата од 86 kWh може да се снабдува со нова енергија со моќност до 200 kW на станиците за брзо полнење. Поголемата батерија со 200 kW исто така се полни од 10 до 80% за помалку од половина час.

Системот за поддршка при патување (вклучувајќи го и Lane Assist), автоматската контрола на растојанието (Adaptive Cruise Control ACC) и системот за поддршка (Emergency Assist) дополнително се подобрија со помошно надолжно и странично водење.

 

Извор: Volkswagen





НАЈНОВИ