VW Polo со мотор на внатрешно согорување треба да живее до крајот на деценијата

VW Polo би можел да биде во продажба уште пет години, бидејќи неговото прекинување е одложено поради претстојното олеснување на регулативите на ЕУ за емисии…

Оригиналните предлози за регулативата за емисиите на Еуро 7, што требаше да бидат воведени оваа година, требаше да го уништат супер мини на VW бидејќи трошоците за усогласување со него ќе ја уништат неговата профитабилност. Во 2022 година, извршниот директор на Volkswagen, Томас Шефер, изјави за британското Autocar дека „нема смисла да се оди со многу мали автомобили по ЕУ7“, бидејќи – според неговите проценки – правилата ќе додадат „3000, 4000 или 5000 фунти или повеќе“ на цената на автомобил со големина на Polo. Сепак, европските законодавци во голема мера ги олабавија тие правила минатата година како одговор на широките критики од автомобилската индустрија за дополнителните трошоци за развој и хомологација што би ги направиле. Ревидираниот сет на правила „EU6e“, рече Шефер, „не е толку луд како што беше првично предвидено“ и како резултат „Polo ќе живее понатаму“.

Новите правила, кои стапуваат на сила на 1 септември 2024 година, ги наметнуваат истите ограничувања за емисија на автомобили и комбиња како правилата EU6 и затоа имаат мало влијание врз хомологациската цена на Polo. Затоа, Поло може да опстане „дефинитивно до крајот на оваа деценија“, според Шефер: „Ќе го одржуваме свеж“, рече тој, навестувајќи значителен круг ажурирања на среден рок за да го усогласиме технолошки со неговите понови колеги.

Volkswagen продолжува да инвестира во plug-in хибридна технологија

Volkswagen ќе продолжи да инвестира во plug-in хибридна технологија во наредните години како мост за чиста електрификација. Компанијата моментално продава PHEV верзии на Golf, Passat и Tiguan, а шефот Томас Шефер на конференцијата на Financial Times во Лондон предложи дека технологијата може да се подобри во светло на послабата побарувачка за целосно електрични автомобили. Запрашан од Autocar дали Volkswagen ќе продолжи да инвестира во хибриди, Шефер рече: „Хибридите беа минато. Минатата година, ако го поставивте истото прашање, ќе беше: „Заборавете на хибридите, тоа е скапа технологија, тоа не е вреди.’ Во последните шест месеци одеднаш сите сакаат хибриди.„Кога рековме дека ќе понудиме хибриден погон во Tiguan, Golf, Passat и така натаму, луѓето велеа: „Зошто го правите ова? Одете побрзо [кон целосна електрификација]“. Сега ми е многу мило што ја имаме понудата и веројатно ќе треба да ја продолжиме.

„Тоа е технологија за мост. Додека батерискиот електричен погон моментално е во мал пад, сè уште ни е потребна оваа преодна технологија“.

Сепак, Шефер додаде дека е „апсолутно сигурен дека иднината е електрична“ и дека хибридите ќе служат како мост до крајната цел за целосна електрификација. За таа цел, Volkswagen „ќе продолжи со она што го имаме“, рече Шефер, сугерирајќи дека секој иден PHEV ќе користи варијација на системот што моментално е достапен во Golf, Passat и Tiguan.

„Ќе продолжиме да се развиваме, но дали ќе изградиме целосно нов објект? Мислам дека нема“. Шефер додаде дека Volkswagen не мора да има потреба од понуда на PHEV „во секој модел и во секој регион“, но развојната работа ќе се фокусира на намалување на трошоците и зголемување на електричниот опсег.

Моделите на Volkswagen PHEV се меѓу оние кои нудат најдолг електричен опсег на пазарот, со најновите верзии на Golf, Passat и Tiguan PHEV кои можат да поминат околу 100 километри со исклучен бензински мотор.





НАЈНОВИ